Je hebt ook de casio hybride gps icm rc. De gshock zijn wat ruig, maar hun oceanus (hij zijn anus⦠) lijn vind ik best mooi.
De citizen lijkt me met 47 ook n stuk forser, en wat ruiger. Daar waar ik de oceanus meer sportief netjes vind.
Kwa prijs ontlopen ze elkaar niet veel.
Ik ken de oceanus modellenā¦niet echt mijn smaak. Hetzelfde geldt voor de Casio Edifice lijn. Maar ze doen wel puike techniek! En een hybrid GPS + RC is natuurlijk wel erg sjiek
ja toch wel erg mooi , zoān Citizenā¦vind hem mooier dan de Casio modellen maar dat is persoonlijkā¦de Astron van Seiko is ook een erg mooie klok alleen vind het een hoop geld
Gohā¦een bonusā¦zie net pas dat dit model ipv de standaard titanium casing, de keiharde titanium ion plated (TI+IP) casing (en bracelet) heeft! 5x harder dan staal, 1200 vickers, dus enorm krasvrij. (vergelijkbaar met de hardening technieken van Damasko en Sinn)
Wat zonde leek mij een topper om te zien!
Misschien is de Citizen AT9020-55l iets voor jou als afwisseling op de Promaster serie?
Mooie kast 44 mm prachtige wijzerplaat in diep blauw.
Ja bedenk mij nu eigenlijk pas dat ik even een paar fotoās had kunnen nemen van het horloge.
Ik ben er ook wel achter gekomen dat dit soort horloges te veel aanwezig zijn imo. Te fors vooral. Blijkbaar heb ik die tijd een beetje gehad en nu achter me gelaten. Nu meer van de dressers en lederen bandjesā¦ik wordt ouder