Na onlangs een vorige Promaster te hebben verkocht mis ik toch wel het gemak van radio-controlled en het heerlijke lichtgewicht (+ anti-allergisch) gevoel van zacht titanium om mijn pols Ook blijf ik toch wel een beetje verknocht aan de mooie Citizen Promaster serie horloges (al een stuk of 8-10 verschillende gehad). Dus het was weer tijd voor een nieuwe in de serie…
Als het goed is ontvang ik 'm van DHL a.s. dinsdag/woensdag. Ik zal dan uiteraard een paar echte foto’s plaatsen.
(ps damn scheelt toch wel iets via CW…maar die ziten toch in USA zo te zien, dus dan heb je weer met douane en invoerrechten en btw te maken…echt geen zin in)
Ik heb het zelf al eens meegemaakt. Buiten de extra kosten duurt het soms enorm lang voordat het item helemaal door de douane heen is. Kan dagen en soms wel een week extra kosten.
Nee dan maar meteen vanuit de UK laten komen…binnen 1 a 2 dagen in huis en geen gezeik met extra kosten.
Ps order-status overzicht werkt ook super bij hen moet ik zeggen. Dmv linkje in email bevestiging na bestelling kom je meteen binnen je account op de website, en daar vind je zeer up-to-date alle status wijzigingen.
Ps van alle Citizen GPS modellen vind ik persoonlijk de doorschijnende (ietwat plastic aandoende) dial en subdials minder mooi. Dat is persoonlijk natuurlijk.
Uit eigen ervaring weet ik dat alle (reguliere) Citizen eco-drive modellen hier tot op zekere hoogte last van hebben (immers de dial vangt licht op tbv eco-drive mechanisme), waarbij sommige modellen het iets meer hebben dan andere modellen. Het valt pas echt op als je dichter op de dial kijkt, of in direkt zonlicht.
Enfin…nevermind, zijn zo van die observaties van een amateur horloge-hobbyist