NA Citizen Promaster

Ik heb nest als velen van jullie een verlanglijst. Voorafgaand aan de zomer en dankzij veel lezen en kijken op dit forum besloten niet op vakantie te kunnen zonder vakantie beater. Uiteindelijk toch op vakantie gegaan zonder en mijn 20 jaar oude Wenger en mijn Longines dress watch meegenomen.
Waarom? Ik wilde teveel en had op mijn wensen lijstje teveel staan en stiekem te veel dure/duurdere horloges. Tudor, Longines, Squale, Yema en Christopher Ward stonden allen op de nominatie.
Daarnaast wil ik graag een GMT in de collectie en vind ik sommige Worldtimers ook interessant. Een aantal van bovengenoemde merken ook gepast in de afgelopen maanden. Noem het maar keuzestress en daarnaast is het horloge potje na 4 aankopen dit jaar eigenlijk ook leeg.
Op de vakantie in Sevilla alle mogelijke AD’s bezocht en zelfs Moonswatch overwogen. Uiteindelijk op de laatste avond van de vakantie een keuze gemaakt en online een Citizen besteld! Waarom?
De groene dial geeft kleur in mijn collectie. Mijn eerste solar horloge in de collectie. En hij heeft een GMT en Worldtimer functie. Ik ben blij :star_struck:
Wat heb ik aangeschaft: een Citizen Promaster BJ7100-23X World Time Eco-Drive 200M

Uploaden: 972A89EC-1072-479D-BE68-FAFC07C66EC5.jpeg…
Voor het zwembad komt deze Citizen dit jaar te laat, maar voor 2023 heb ik mijn vakantie horloge al binnen😜

40 likes

Cool horloge! Veel draag plezier!

1 like

Ruim op tijd voor volgend jaar!

1 like

Prachtig horloge. Die Citizen Promasters hebben een uitstekende prestatie/prijs verhouding. Ik ben er ook fan van geworden.
Veel plezier ermee.

1 like

Thanks. Hij draagt plezierig, hier ga ik wel plezier aan beleven.

Zeker. Ruim op tijd. Nu maar hopen op een zonnige wintervakantie.

Dat gevoel heb ik ook, dat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is. Deze Citizen Promaster moet gaan concurreren met mijn Tudors en Longines. We gaan het beleven!

1 like

Dat suggereert dat je voor je volgende vakantie niet nog meer fraais gaat kopen, en daar ben ik nog niet zo zeker van :partying_face:. Hoe dan ook: veel plezier ermee!

2 likes

Geweldig fijn horloge, mooie kleur ook dat groen, ben zelf al een tijdje heel blij met de blauwe variant, veel plezier ermee :+1:

1 like

Dank je. Hoogstwaarschijnlijk heb je gelijk. Deze twee staan hoog op de verlanglijst voor 2023

Ik hou jullie op de hoogte

Dank je Rex :+1:t2:

Dank je Gup. Jij veel plezier met de blauwe :+1:t2:

Mooie aanwinst hoor, heel veel draagplezier gewenst

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Dankjewel :pray:

1 like

Dank je Fred. Ik ben klaar voor de nazomer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb hem gehad op staal. Ontzettende klatser! Veel plezier ermee :metal:t3: