Gefeliciteerd
Stoere klok
Erg mooie Citizen Promaster! Deze kleur variant kende ik nog niet!
Gefeliciteerd, mooie aanwinst!
gefeliciteerd met dit mooie en fijne horloge!
ik heb drie horloges uit de BN0150 serie (met kwalitatief goede aftermarket stalen banden) en ze dragen heel fijn
Van harte met je nieuwe aanwinst
Cool, die zou ik wel eens willen zien.
Een fijne NA deze, geniet ervan!
Mooie aanwinst
Veel plezier ermee.
Het is een vrij eenvoudig mechanisme, de twee buttons naar je toe trekken en dan schuift ie uit, maar aan de andere kant: je kan het on the fly doen, in tegenstelling tot duurdere oplossingen waarvoor eerst de sluiting open moet…
Rik op de eco tour, het moet niet gekker worden
ik zou me meer zorgen maken over de bracelet tour…
Lekkere knaller !!!
Ik had nog niet gezien dat je ook eentje had bemachtigd! Ik heb de mijne nu mee op vakantie, het is er een ideaal horloge voor. Ik heb wel de stalen band vervangen door een milanese omdat ik de standaard band toch wel wat zwaar vond. Het origineel is functioneel perfect, qua gewicht vind ik mijn milanese combi fijner.
Ik gebruik hem veel om te timen. Hoe lang kookt de pasta. Hoe lang zijn we onderweg (de terugweg is meestal even lang namelijk), etc.
Ja je plaatje in het GS topic triggerde mij, Google lens deed de rest
Ja dat herken ik het is wel een zwaar ding idd, maar ook veel beter in kwaliteit dan een eerdere BN0150 die ik had met een bracelet in een setje, dat was net aluminiumfolie…
Ja de band is echt goed. Heb je mijn berichtje over de pin and collar ook gelezen?
Gefeliciteerd. Mooie duiker, en eco-drive is altijd bonus punten. Veel draagplezier.
Nee, zie mijn opmerking daar…
Prachtige eco driver, geniet er van.
En ben er zuinig op!
Groetjes Wim