Zojuist besteld in de UK. Geen flieger zoals de mechanische liefhebber 'm zou kopen. Maar het is dan ook 2016
Meer details wanneer het pakketje uit de UK binnenkomt
Foto ontbreekt?
Solar radiografisch atomische perpetual chrono worldtimer. Toegegeven, de techniek is niet anno 2016 en al wat jaren oud.
Maar zoân horloge volgepropt met bruikbare techniek staat al wat langer op het to-do lijstje. Hoger op het lijstje dan een klassieke flieger met een ontwerp van 60 jaar oud en mechanische techniek.
De juwelier heeft me verzekerd dat hij het goede tracking nummer heeft gegeven. Benieuwd waar dit eindigt.
Of zou dit standaard procedure zijn bij een World TimerâŠ
Gaat wel goed denk ik. Zelf ook meegemaakt laatst, met een UK-based package. Zo kan er weer een extra koeriersdienst delen in de winst qua verzendkosten.
Helaas⊠Hopelijk levert het geen verdere vertraging op bij de douane. Maar dan is het minstens wel een échte World Timer geworden
Royal Mail tell us it was a âmixupâ that will get rerouted as soon as it arrives in Canada, obviously this will delay delivery a few days or so, please accept my apologies for there shoddy service.
Ja! Hij is binnen!! Damn wat een gaaf horloge. ZĂł veel mooier dan je op fotoâs kan zien.
Beetje jammer; hij komt in een algemene Citizen box ipv de Red Arrows verpakking⊠Dat ga ik nog proberen te regelen.
Mooie aanwinst, Geert, toch nog snel ontvangen. Geniet ervan
Ja klopt! Inclusief de detour was 'ie er binnen een week!
Gefeliciteerd man vet horloge heb je daar