NA Citizen Ray Mears BN0118 + Lorica bandje

Ok, ik heb hem al een week of 2-3 maar het wachten was op een bandje wat ik zocht. Het horloge is met genoeg banden overgenomen maar ik wilde gewoon een oranje canvas bandje.

Ik had een leuk adres gevonden in Amerika maar dat duurde allemaal (te) lang. Daarna een bandje laten komen van horloge[punt]nl maar deze kleur oranje was te licht dus hup terugsturen.

Uiteindelijk op de baai het gewenste bandje gevonden van localtime in Cyprus, een oranje Lorica waterproof bandje. Ik ben daar ooit eens op vakantie geweest en alleen maar leuke mensen tegengekomen dus overgegaan tot de aanschaf. Hm, levering tussen 9 en 18 augustus dus dat werd wachten. Totdat gisteren een envelopje door de brievenbus viel. Ik ben verrast door de snelle levering en denk dat er een langere levertijd wordt aangegeven “just to be sure”. Het leuke is dat er folders bij zaten van Squale en Subdelta :+1:.

Nu ik dit zo terug lees gaat het voornamelijk over mijn zoektocht naar een bandje, tsja, wat kan ik over de Ray Mears zeggen;

• Goede maat voor mij; 40 diameter x 46 lug to lug
  • Titanium dus licht
  • Geen automaat :wink:
  • 300m waterdicht (al red ik de 50cm nog niet eens)

Kortom, ik ben blij met de combi, onderstaand nog een paar foto’s om het verhaaltje compleet te maken:

19 likes

Leuke combi! Gefeliciteerd.

1 like

Lekkere frisse combinatie zeg! Laat de zon maar blijven :sunglasses:

1 like

Ik heb zojuist ook een bandje aldaar besteld. Precies wat ik zocht: Mil-Spec 20 mm. hybride canvas / rubber in kleur khaki met quick release. Ik ben het gezweet met de Colareb op m’n Longines Hour Angle Watch tijdens het fietsen woon - werk in de zomer een beetje zat.

Wat jij schrijft klopt: ook ik ben op vakantie geweest op Cyprus en herinner me vriendelijke, aardige mensen. Komt nog eens bij dat het sowieso behoorlijk scheelt met Strapcode voor exact hetzelfde bandje, nog los van douanekosten etc. via Strapcode.

Kortom: bedankt voor de tip en veel draagplezier met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Fijn dat deze goed bevalt. Zomerbandje is in elk geval ook binnen :+1:t2:

1 like