NA: Citizen Signature Collection Grand Classic

Hahaha geeft niks, het was ook niet de bedoeling er een vergelijk topic van te maken :wink:

Grand Seiko is zeker een klasse apart. Laten we het er op houden dat beide prachtig zijn :+1:

1 like

Ik heb een keer zo’n ding in mijn handen gehad. Daar was jij bij :wink:

Ik moet zeggen dat ik er wel van onder de indruk was. Niet alleen vanwege de afwerking en uitstraling, maar ook door het prachtige design.

8 likes

Mooie aanwinst hoor, dit is inderdaad een echt onder-de-radar horloge. De meesten knappen al op Citizen af doordat ze alleen het goedkoop segment van het merk kennen. Heel mooie wijzerplaat en afwerking zo te zien.
Veel draagplezier toegewenst met de CTZ Grand Classic :+1:

1 like

Hey, die ken ik idd ergens van​:wink:. Morgen maar weer eens even uit de doos tevoorschijn toveren en om de pols knopen :blush:

1 like

Prachtig @MotoSkooly… ik kan ook nu weer zeggen dat deze irl vele malen mooier is dan de fotos doen vermoeden :ok_hand:
Wat een robuust en mooi afgewerkt horloge zeg :+1:

1 like

Welke is dat @TimeLapse? Prachtig deze zeg :ok_hand:

1 like

Hey @royke74,

Het is de GTS van Citizen :grin:

https://www.ablogtowatch.com/citizen-signature-grand-touring-sport-watch-hands/

In real life nog mooier Roy :+1:

2 likes

Prachtig zeg

1 like

Proficiat. Bedankt voor de review. Als je hemt naast een GS durft te leggen, dan zou hij ook de vergelijking met een moeiteloos Rolex kunnen doorstaan!

1 like

Ik denk qua afwerking en oog voor detail wel!

Maar Rolex is net als GS natuurlijk uniek, dus een vergelijk op andere zaken als vormgeving, uurwerk, merkbeleving etc gaat m.i. niet op.

Alleen jammer dat ze 42mm zijn. Da’s te groot voor mijn smaak in dressers. Als het toch eens een 36-39mm kast zou zijn met iets minder sportieve plaat…

Kortom: Prachtig horloge, ik volg ze met grote belangstelling, ook al is het mijn stijtje niet helemaal. Ik hoop dat ze ooit nog iets doen wat wel mijn ding is.

1 like

Wat ik er van lees en op foto’s zie, zit hij qua materialen en afwerking in de league van de SARX035/033. Dat zou gezien de prijs ook een stuk logischer zijn dan op het niveau van een GS. :wink:

Hoe dan ook een mooi ding!

Dude.

3 likes

Leuk geschreven Roel!

2 likes

Ik kreeg de vraag of deze al geflippert was… Nee dus hij draagt heerlijk, zeker in het zonnetje:

4 likes

Niet doen hoor :grimacing:

1 like

Hier nog een gelukkige bezitter.

7 likes

Goedemorgen,

Sorry voor mijn wat wellicht wat naïeve vraag…maar waar koop je een Citizen signature in Nederland?

1 like

//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net👍//eu1.dh-cdn.net

Bedankt voor uw antwoord en link. Eeuwig zonde dat het prachtige horloge alleen voor de Amerikaanse markt bestemt is. Gelukkig werkt Apple niet zo;)

1 like

Ok, stuur maar op dan. :wink:

Mooi hoor!

1 like