NA Citizen "Sunshine Terra" BM7360-82E

Ik had al een tijdje een oogje op deze horloge, 2 punten waren de verkoopspunten voor mij. Het design die best wat wegheeft van een omega aqua terra en het volledig uit titanium vervaadigd zijn waardoor hij vederlicht is.

Toen ik hem kreeg van de vorige eigenaar was het bandje helaas te kort maar vond snel een nieuwe in de aanbod, ik droeg hem even op de perlon maar voor deze horloge is er niets anders dan zijn titanium band goed.

Ik moet zeggen, hij spreekt me zo enorm aan, de wijzerplaat met de subtiele lijntjes en het feit dat je in de zon de zonnecel ziet zitten. Dit is mijn eerste eco-drive maar waarschijnlijk niet mijn laatste.

Voila :slight_smile: deze ga je dus wel vaker zien.

Hier is zijn omegabroer in mijn ogen,

12 likes

Mooie aannwinst, proficiat!

1 like

veel draagplezier. Ziet er leuk uit! Als ik de foto’s zie, zit er ook een streep in de dial maar dat is heel moeilijk te zien (moet ik echt inzoomen). Hoe is dat in het echt?

Enne. Heeft ie screw down kroon?

1 like

Mooi; zit ook sporadisch naar dit model te kijken;)

1 like

De lijnen zijn in het licht goed merkbaar maar eens wat schaduw lijkt het een effen zwarte wijzerplaat
Geen screw down crown, 5 atm waterdichtheid dus hij is echt meer “sunshine terra” dan “aqua terra”

ow? Op internet las ik 10 atm.

Mooi horloge hoor.

1 like

Ah yep, 10 ATM staat ook op de caseback :slight_smile: mjh zonder screw down crown vertrouw ik m’n horloges meestal toch niet met water.

Heb ik ook. Vandaar de vraag. Leek mij verder een leuke daily

Citizen :+1:
eco-drive :+1:
titanium :+1:
het kan gewoon niet beter :clap:
draag er zorg voor en geniet ervan :+1: :smile:

1 like