NA: Citizen Tsuki-Yomi moonphase

Dan is het dus echt een rommeltje bij Siebel, neem aan dat zij ook de horloges in de juiste box/doos krijgen bij inkoop?

Mooie aankoop. En ga vooral foto’s delen in de Citizen topic. Zo kan @junior nog blijven genieten van zijn ex en wij van jouw nieuwe liefde :grin:

2 likes

9 vd 10 horloges worden uit de winkelvoorraad naar de centrale uitlevering in Amsterdam verstuurd. Daarom duren die orders 3 tot 5 werkdagen.
Dus dat ligt dan aan de verkoopmedewerker bij de betreffende winkel.

Overigens heb ik twee keer een horloge moeten retourneren omdat ze beschadigd binnen kwamen. Beide vervangende horloges kwamen weer in een totaal andere verpakking.

1 like

Ga ik zeker doen, maar ik heb aardig wat horloges. Maar morgen is die aan de beurt, tis bij mij Citizen week.
Zat vandaag nog te denken zal ik al mijn Citizens posten in het Citizen only topic, maar dat is dan weer overdreven. Dus heb het netjes bij eentje gehouden, de Armor :wink:

1 like

Mooi horloge. Hij oogt kleiner dan 43 mm. Lekker dun ook (voordeel van quartz, de automaten zijn soms wat aan de forse kant, vind ik).

2 likes

Klopt, komt denk ik doordat het geen duiker is. De Armor is zelfs 2mm groter en oogt ook niet zo groot. Ook lekker dun en van Titanium :wink:

1 like

Skitterend! Gefeliciteerd man :heart_eyes:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Mooie Citizen. Heel veel plezier met deze NA.

Heeft niks met Siebel te maken. Ook bij een andere juwelier krijg je zo’n doos bij dit horloge. Citizen heeft gewoon niet altijd even mooie doosjes, sterker nog in deze prijsklasse is het altijd net niks. Is mijn ervaring. Maar als gezegd, het doosje gaat (bij mij) de kast in dus who cares:wink:

Allemaal? Krijgen we dan niet weer een ontzettend traag forum en time-outs (502’s). Het gaat nu juist zo lekker. Hou je in Ferry… :sunglasses: :joy:

2 likes

Nee dat willen we natuurlijk niet, bedoelde alleen de Citizens natuurlijk. Maar zal mij inhouden in dat topic. Maar er is ook een topic show je collectie, geheid dat het systeem dan een crash krijgt en krijg ik de rekening :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een heerlijke aanwinst en titanium draagt echt super.

1 like

controlling-laugh-laughing

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd

1 like

Zeer zeer mooi, geniet ervan :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Ferry👍

1 like

Lekker deze! Gefeliciteerd :facepunch:t2:

1 like