Eindelijk mijn Citizen AV0080-88E Bullhead binnen in het echt veel mooier dan op foto’s.
Toen ik hem bestelde vond mijn vrouw het een verschrikkelijk lelijk horloge, nu om mijn pols vindt ze hem heel mooi en ik natuurlijk ook . Let vooral op de subtiele accenten van de wijzers. zowel zilver-zwart en geel en de lume. Klein puntje van kritiek, moet kunnen, de lume hadden wat mij betreft wel wat sterker mogen zijn. Maar een kniesoor die daar op let . En eindelijk is mijn Citizen box helemaal gevuld.
En ik is blij met mijn Bullhead
Nog even wat specs:
Titanium kast 44 mm en titanium band
Zwarte wijzerplaat met wat subdials (niet storend)
saffierglas
Caliber E2100
20 ATM
natuurlijk een eco-driver
gangreserve van 240 dagen (voor de luie dagen als ik geen automaat wil dragen)
Gangreserve indicator
Stopwatch, max.12 uur, 1/5 sec.
Tachymeter (die we nooit gebruiken )
O ja, voor de mensen die het niet opvalt de kroon en de pushers zitten op 12 uur
Voor nu genoeg specs, alles is op te zoeken
Nu nog even wat foto’s, let op ben geen fotograaf
Zag op 1 van de foto’s nog wat plastic zitten, is er reeds af.
Yep, hadden we even nodig. Nu moet de zon heel hard gaan schijnen hier anders ben ik zo weer weg . Er komen nog een paar NA’s aan hoor, maar rustig aan toch
Ik heb zo’n idee dat ik dan mijn nest uit moet, alarm dus
Ze wilden er nog 3 subdials bij plaatsen maar dan had ik een plaat van 80mm nodig . Dat dacht ik dus eerst ook, maar het stoort mij totaal niet, tijd en alles goed afleesbaar
Mooie aanwinst weer, Ferry! De Citizens melden zich blijkbaar in snel tempo aan je deur .
En dat piemeltje rechts onderaan maakt nog eens ten overvloede duidelijk dat het echt om een stier gaat en niet om een koe …