Het begon allemaal in het topic Citizen Tsuyosa NJ0150 Only aldaar ik kennis kreeg van het nieuwe model. @Kahan was dit topic begonnen met de nieuwe modellen te showen, wit, groen, geel, blauw en zwart.
Hij liet zijn eerste aankoop zien en dat was de witte, ik moet zeggen niet mis, al snel volgde de gele en groene elkaar op.
In eerste instantie viel ik meteen voor de gele, hij was echt wel apart en dat was het lokkertje om dit topic te blijven volgen.
Die gele exemplaar bleef toch geruime tijd in m’n hoofd zitten en ging meermaals op zoek naar verdelers in het land maar deze waren al snel uitverkocht.
Maar naargelang ik het topic bleef volgen begon de witte dail parten te spelen in m’n hoofd en zo werd de gele verdrongen voor de witte, de gele zou als enige in mijn collectie zijn en dat begon een beetje te vloeken in mijn gedachte.
Dus ook op zoek naar de witte en wat dacht je? Ook niet te verkrijgen hier
Intussen niet stil gezeten, aangezien ik blauw ook mooi vond ben ik dan voor de blauwe gegaan, deze was nog als enige verkrijgbaar hier en dat liet ik niet voorbij gaan, deze siert al een paar weken mijn pols en de collectie.
Maar intussen bleef de witte mij roepen en op de cite van www.creationwatches.com was hij ook uitverkocht maar had ik me wel ingeschreven voor een melding als deze terug beschikbaar was.
Later zag ik in het bewuste topic dat iemand een melding had gemaakt dat op deze site het horloge terug beschikbaar was, meteen gaan kijken maar was te laat, anderen waren me voor waaronder @WilSeiko, damned!! Terug maar ingeschreven voor de melding voor beschikbaarheid.
Enkele dagen gaan voorbij en ik kreeg een PB van @WilSeiko dat het toch niets was voor hem, maar had deze ook al in het blauwe gedeelte gezet veronderstel ik want voor ik door had van de PB en daarop antwoorde kwam ik weer tweedes, deze keer was @Archer me voor. damned!!
Maar het geluk lachte me deze keer toe en @Sandergen liet in het topic weten dat het ook niet zijn ding was en aangezien hij nog TL1 is had ik het geluk hem snel een PB te sturen met de vraag ‘als het zover is, laat het me dan weten’
En ja hoor de rest is geschiedenis, hij prijkt nu op mijn pols
nog wat fotootjes
Hele mooie aanwinst zeg! Die gele vind ik ook wel echt een knaller, zeker voor straks weer in de zomer.
Geniet van deze beide aanwinsten, veel draagplezier gewenst.
Van harte met deze NA!
Ik zag de advertenties ook voorbij komen en direct gebookmarked, maar zoals wel vaker te lange bedenktijd nodig gehad en was iemand mij steeds weer voor.
Fijn dat die bij iemand anders is die hem kan waarderen!
ja, die gele is zeker mooi, maar uiteindelijk ben ik voor de witte gevallen,
en nu heb ik toch m’n zinnen gezet op de rode variant,
heb in mijn collectie verschillende modellen in de kleuren wit, blauw en rood,
dus een rode tsuyosa is dan de volgende stap
je kunt het niet zien, maar ik zit hier met een grote glimlach te typen
Veel plezier ermee @jacobus ik ben blij dat hij op deze manier binnen het forum kon blijven en dat hij een goed plekje heeft gevonden bij je! Hopelijk ook snel de rode!