NA: Citizen Tsuyosa - een vergelijking

Dat dus. De meeste van mijn horloges hebben een datumweergave maar alleen als ze een snel verzet systeem hebben dan zet ik ze goed. Bij mijn Vostoks bijvoorbeeld neem ik meestal de moeite niet eens.

2 likes

Het uurwerk is mooi, de prijs is goed en de kleur is prachtig wat wil je nog meer :heart_eyes: :star_struck:

2 likes

Mooi hoor!
Is die QR nou met 4 schroeven?

1 like

Nee, aan elke zijde van de band is het een knopje en een schroefje. Je kunt ze gewoon naar elkaar toe knijpen en dan komt de band los. Ik heb geen idee waar de schroefjes voor dienen.

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Mooi, ja. Zo’n datum is niet echt nodig en die vergrootglaasjes zijn verschrikkelijk. Je ziet ze steeds meer .
Gefeliciteerd!

1 like

:joy:

Gefeliciteerd met deze kerngezonde Citizen! :fire:

1 like

Mooie aanwinst, erg mooi horloge!
Veel draagplezier.

1 like

Je spreekt mijn taal met deze Tsuyosa, ik kwam namelijk ook niet over die lelijke datumpukkel weg en dit is de mooiste Tsuyosa die ik tot nu toe heb gezien. Gefeliciteerd ermee en heel veel draagplezier gewenst

1 like

Mooie aanwinst, Citizen verrast opnieuw. :ok_hand:

1 like

dit is zeker een mooi horloge,
zelf heb ik drie van mijn vier tsuyosa’s de safier glaasjes met loop laten vervangen door zonder loop.
ik vond het ook irriterend met loop, en naar de datum kijk ik bijna nooit dus weg ermee.
spijtig dat de tsuyosa’s zonder datum later zijn uitgekomen anders… :slightly_smiling_face:
in ieder geval draag hem met plezier

1 like

Herkenbaar

2 likes

Wat een dial :star_struck:

1 like

Mooi horloge hoor

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier. Geef je de andere ook nog een beetje draagtijd :grin:

1 like

Erg mooi met die prachtige blauwe plaat! Gefeliciteerd.

1 like

Een heel mooi horloge,veel plezier er mee!!

1 like

Leuke vergelijking van 2 mooie horloges. Helaas op de smaal seconds ook zo’n klein kroontje waarmee tijd instellen of opdraaien voor mij steeds een ergernis zou zijn. Jammer.

1 like

Mooie Citizen Piet. En de vergelijking is ook tof om te zien. Veel draagplezier.

1 like

Prachtig horloge, geniet er van!

1 like