Ondanks mijn grote verlanglijst, had ik mezelf voorgenomen dit jaar eens rustig aan te doen met horloge aankopen… Dit ging in januari meteen al fout maar die deal kon ik gewoon niet laten liggen
Daarna ging het eigenlijk best goed met niet nieuwe aanschaffen ( nog wel 2 Mods gebouwd😂)
Nou wou ik ook nog wel eens een Citizen tsuyosa met gele wijzerplaat hebben ( ik had de rose gouden met rode wijzer plaat al) en wat een fijn horloge vind ik dat zeg! Aangezien het kleuren pallet in mijn collectie groot is maar een gele nog mistte en de citizen tsuyosa een fijn horloge is en in het geel ook gaaf is zou die er ooit nog wel eens komen.
Totdat er hier op het forum iemand er 1 te koop aanbood voor een zeer schappelijke prijs, kon ik niet anders dan toehappen natuurlijk…
Van dit jaar rustig aan doen met horloge naar eigenlijk de 4e van dit jaar
Ik heb deze ook incoming maar omdat iemand, ik noem geen namen, @ClOwN, hem hier voor mijn neus weggekaapt heeft en omdat het al de derde keer in een week was dat ik mis heb gekleund, heb ik hem maar nieuw gekocht.
Zonder gekheid, hartstikke mooi horloge en hij is je van harte gegund. Gefeliciteerd met deze mooie, zonnige NA!