NA citizen tsuyosa geel

Goedemiddag allemaal!

Ondanks mijn grote verlanglijst, had ik mezelf voorgenomen dit jaar eens rustig aan te doen met horloge aankopen… Dit ging in januari meteen al fout maar die deal kon ik gewoon niet laten liggen :yum:

Daarna ging het eigenlijk best goed met niet nieuwe aanschaffen ( nog wel 2 Mods gebouwd😂)

Nou wou ik ook nog wel eens een Citizen tsuyosa met gele wijzerplaat hebben ( ik had de rose gouden met rode wijzer plaat al) en wat een fijn horloge vind ik dat zeg! Aangezien het kleuren pallet in mijn collectie groot is maar een gele nog mistte en de citizen tsuyosa een fijn horloge is en in het geel ook gaaf is zou die er ooit nog wel eens komen.

Totdat er hier op het forum iemand er 1 te koop aanbood voor een zeer schappelijke prijs, kon ik niet anders dan toehappen natuurlijk…

Van dit jaar rustig aan doen met horloge naar eigenlijk de 4e van dit jaar :joy:

Ach ja ik ben er weer blij mee!!:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

55 likes

Haha, heel herkenbaar.
Mooi horloge, veel draagplezier gewenst.

1 like

Nu nog een wristshot in het zonnetje he :wink:

Geniet er van!! :sunglasses:

1 like

Ja die houden jullie tegoed! :yum: Net even een link bijgezet dus nu echt klaar voor gebruik :muscle:

1 like

Mooi geel is niet lelijk! Gefeliciteerd.

1 like

Klaar voor de zomer :high_brightness::sunglasses:
Veel plezier met je NA!

2 likes

Gefeliciteerd met je kleurige aanschaf.

Ik heb deze ook incoming maar omdat iemand, ik noem geen namen, @ClOwN , hem hier voor mijn neus weggekaapt heeft en omdat het al de derde keer in een week was dat ik mis heb gekleund, heb ik hem maar nieuw gekocht.

:man_shrugging:

Zonder gekheid, hartstikke mooi horloge en hij is je van harte gegund. Gefeliciteerd met deze mooie, zonnige NA!

2 likes

Ohwww meen je hahaha :joy: nja jij ook alvast veel plezier ervan!

1 like

Tof man, gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Summer , gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraai gekleurde Citizen!!
Ik wens je er veel plezier mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Goede keuze!

1 like

Prachtig!

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Mooie keuze, heel veel draagplezier gewenst!
Tsuyosa💪🏾

1 like

Lekker kleurtje voor deze zomer, veel draagplezier

1 like

Lekker bezig :grin: Frisse en zomerse verschijning. Ga je geen spijt van krijgen. Gefeliciteerd met deze gele NA

1 like

Scheelde niet veel @Piet82 of jij had 'm. Sorry.

Oke, dit helpt niet :speak_no_evil:

Nu iig voorpret op je incoming!!

2 likes

Gefeliciteerd!
Geniet van deze zonnige NA!

1 like