NA Citizen Tsuyosa voor bij mijn sneakers

Een passend horloge vinden voor bij mijn sneakers.

De sneakers hebben een Tiffany Blue swoosh logo en de air-kamer is ook Tiffany Blue. Na een tijdje zoeken had ik het juiste horloge gevonden. De Citizen Tsuyosa NJ0151-88M. Dit horloge (zie foto hierond) wordt bij menig juwelier en website aangeboden (lees photo enhanced) als Tiffany Blue dial.

Helaas bleek de werkelijkheid anders te zijn. Onderstaand twee foto’s met net een andere lichtval. Op beide foto’s duidelijk geen Tiffany Blue.

Ergens heel jammer dat grote juweliers dus foto’s gebruiken die niet overeenkomen met de werkelijkheid. En daarnaast vind ik het ook nog eens slecht dat ze op de site letterlijk hebben staan dat het Tiffany Blue is. Het is icy blue en dat is echt heel anders als Tiffany Blue.

Ik kan het horloge natuurlijk gewoon terugsturen maar ondanks dat de kleur niet is zoals gehoopt vind ik deze blauwe kleur ook erg gaaf. Dus het horloge blijft gewoon en zal ook met plezier worden gedragen.

Met een bepaalde lichtval komt het trouwens nog wel een beetje in de buurt van Tiffany Blue. Maar ja, net niet is in dit geval hetzelfde als helemaal niet…

En toch ga ik ervan genieten :sunglasses:.

56 likes

Jammer voor je maar toch veel plezier van je nieuwe horloge!

1 like

Mag de pret niet drukken, toch? Veel plezier van beide, in ieder geval!

1 like

Mijn beste,

Leuke match!!
Blijf in beweging en geniet ervan.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Kleurechtheid en online aanbod blijft een aandachtspunt. Gelukkig dat icy blue ook aan de verwachting voldoet. Misschien alsnog een ander paar sneakers erbij zoeken… Of poging 2 op Tiffany Blue?

2 likes

kijk de soorten tiffany blue,

dus exact dezelfde kleur bekomen is moeilijk
maar niettegenstaande is het een mooi horloge,
draag hem met plezier

4 likes

Tiffany Blue :wink:

4 likes

En tóch een mooie kleur en zeker een mooi horloge. Wat al gezegd is: altijd lastig om voor 100% af te gaan op de gepresenteerde kleur(en). Bij kleding is dat ook zo; wat mij betreft een van de oorzaken van al die teruggezonden pakjes.

1 like

Tijd voor een paar sneakers met een ice blue swoosh ?

1 like

Past niet helemaal maar wel een tof horloge :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge toch? En met hardlopen valt het kleurverschil niet op.

2 likes

Wellicht een Timex kopen. Die heeft er ook een met Tiffany dial.
En andere sneakers wordt het niet hoor, heb er al zoveel haha.
Sowieso blij met het horloge. De Tsuyosa is een gaaf horloge. Het was de gele of deze.
Hij draagt, voor een 40mm, trouwens wel redelijk groot vind ik. Maar dat komt door de vorm van de kast. Het horloge is wel echt s-u-p-e-r licht, erg prettig, ook qua draagcomfort uiteraard.
En… Mijn vrouw vindt het een mooi horloge. Dit is pas de tweede die ze mooi vindt. Dat is dus mooi meegenomen haha.

1 like

Geniet van allebei :ok_hand:t2:

1 like

Ik vind de combi prima kunnen. En anders tijd voor nieuwe sneakers :wink:

1 like

Terugsturen en de pap in de GS-pot stashen!

#teamgs

1 like

Ook een mooie dial toch? :hugs::pray:t3:

1 like

Ja dat kan. Maar in de tussentijd dat het volgend jaar zover is wil ik zo af en toe nog wel wat leuks willen kunnen kopen hoor. Binnenkort komt de HFLE Squale er ook nog bij. En dan zien we wel weer verder of ik nog wat koop of verkoop.
Maar de GS komt er sowieso hoor.

1 like

Heeft Tissot PRX ook niet een Tiffany blue dial

1 like

Gaan we eens naar kijken, bedankt.

Ik was in de drukte vergeten te reageren, maar wist dus niet eens dat Tiffany Blue ook verschillende tinten had. En op deze kleurenkaart komt ie het beste bij de lichtste tint in de buurt.

2 likes