September besteld, vandaag aangekomen. De lange wachttijd was vanwege de kleur, blijkbaar is de gele populair. Eerste indruk: horloge zeer goed in afwerking, zeer mooie wijzerplaat waar alles mooi op uitgelijnd is. De kroon is moeilijk te hanteren zeker bij het opwinden. Lume is degelijk. De band valt mee maar de sluiting is maar niks. Kortom, voor 279 euro een goed horloge volgens mij. Nog wat foto’s
Prachtige kleur inderdaad! Ik heb onlangs de blauwe variant van iemand hier binnen het forum mogen overnemen. Het zijn mooie daily beaters. Veel plezier er mee!
Heel mooie Citizen in de mooiste kleur. Geel-oranje is meestal te uitdagend. Bij deze vind ik het een “hoogwaardig” kleur. Dit zomer-horloge kan moeiteloos in alle seizoenen.
Wel spijtig dat Citizen gespaard heeft op non-hacking en een moeilijk hanteerbare kroon. Zijn we niet gewoon van Citizen.
een ongekend mooi model,
zelf heb ik een tijdje getwijfeld voor een gele,
maar ben uiteindelijk gevallen voor de witte en blauwe variant,
werkelijk een topper van formaat
draag hem met plezier.
Zelf heb ik naast de gele ook de blauwe aangeschaft. Die is wat beter te combineren vind ik. De gele draag ik straks weer bij de wat zomerse temperaturen…