NA Citizen tsuyosa

Ik denk het zoveelste NA topic voor een Citizen tsuyosa vanwege de populariteit van dit horloge, maar wou toch ook mijn nieuwe aanwinst even showen :smiling_face_with_three_hearts:

Nou heb ik ondertussen een collectie van zon 15 horloges maar ik merk dat ik toch vaak voor mijn (gele) citizen tsuyosa kies om te dragen… ik hou van kleur en ook het draagcomfort van de tsuyosa is gewoon geweldig… De 40 mm is precies goed voor mijn pols en ook vind ik de president band gewoon een heel uiterlijk hebben! Stoer en robuust!

Nou was mijn eerste tsuyosa de rose gouden met rode dial, mooi ding maar wel heftig! Vind ik zelf niet voor elke gelegenheid geschikt… deze draag ik dus maar heel af te toe.
Toen van het voor jaar de gele overgenomen van een forum lid die ik wel heel vaak draag!

Met zoveel verschillende kleuren die er te verkrijgen zijn kon het dan ook niet uitblijven dat er nog eens eentje bij zou komen en dat is dus nu gebeurd… de azuur blauwe is de nieuwe aanwinst… En kan niet uitsluiten dat dit de laatste tsuyosa zal zijn🤗

39 likes

Proficiat, mooi triootje :wink:

1 like

Gefeliciteerd, ze blijven leuk :+1:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze kleurrijke tijdgeest!!
Mooi hoor!!

Ik wens je veel draag genoegen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie kleuren

Gave verzameling! Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi! Veel plezier ermee.

1 like

Mooie set :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooie aanvulling :ok_hand:

1 like

Tof trio :ok_hand:t2:

1 like

leuk trio, maar als je alle kleuren wil hebben dan heb je nog een lange weg te gaan :ok_hand:
geniet ervan

1 like

Ja zeker weten :joy: maar vind ze niet allemaal even mooi… Zijn er een paar die er voor mij uitspringen dus dat scheelt :yum:

1 like

Toffe aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie kleur en tof horloge
Proficiat :partying_face:

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooie blauwe kleur!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Citizen.
Mooie kleur wijzerplaat. Past goed in je collectie.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie aanwinst weer :+1:t2:

1 like

Lekker triootje, prachtig :raised_hands:t2:

1 like

Mooi hoor!
Gefeliciteerd met deze aanwinst
Citizen ook geweldig merk. :+1::+1:

1 like