NA: Citizen Zenshin Grijze Plaat

Zo heb je een lege plek in je horloge doos, en zo heb je ineens een plek gevuld! :raised_hands:

Na een simpele post in het “wat had je vandaag willen dragen” topic, volgde er al snel een bericht van @NOAD waarin hij de grijze variant van de Zenshin aanbood.

Niet dat ik haast had met een nieuwe aankoop, maar wel dat het erg aanlokkelijk was om eens iets nieuws in huis te halen.

Na een aantal dagen wat over en weer berichten dan de knoop door gehakt en de Zenshin binnen gekregen. @NOAD heeft de boel goed bombproof ingepakt, wat ook gelijk een uitdaging maakte betreffende het uitpakken :joy:
De plaat heb ik al vele malen op internet begluurt maar niet echt waarheidsgetrouw. T is een pracht van een plaat voor dit segment! In ieder licht weer een ander tintje of parelmoer effect erin.
Normaliter ben ik niet van de zwart-grijs-wit horloges en ligt de voorkeur bij kleur. Maar met deze toffe wijzerplaat en tig tinten grijs kon ik het niet laten.

De wijzerplaat doet me door de zwarte omlijning denken aan de maan in donkere hemel, in ander licht lijkt het een stenen plaat en andere momenten weer een grijze MOP plaat. Kortom: genoeg te bewonderen!

Dit gegeven plus een saffier glas, kast en band van titanium (lekker licht, wel even wennen), en mooi geaccentueerd geheel is dit een inkoppertje :drooling_face:

Genoeg reclame gemaakt voor deze Japanner.
Tijd voor plaatjes! :point_down:

(De laatste foto is geen opgedroogde aardappel, t is de plaat onder de microscoop. :microscope: )

Bedankt voor het lezen!

-Steven.

82 likes

Gefeliciteerd met deze Japanse NA Steven

1 like

Gefeliciteerd!
Geinig ook die microscopische foto

Draag hem met plezier :wave:t3:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze nieuwe Citizen.
Ziet er mooi en degelijk uit.

Een goed geluimd horloge voor een langdurige pols tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik vind het een leuk model! Mooie foto’s ook (zeker de laatste)! :face_with_hand_over_mouth:

Plezier ermee!

1 like

Prachtige aanwinst. Schitterende wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Geweldig mooie foto’s, veel draagplezier gewenst! :ok_hand:

1 like

Weer mooi geschreven @Tissot62 !
En zo is het maar net! :slight_smile:

1 like

Is het zeker! Ik ben niet snel verkocht maar dit keer wel, dat zegt genoeg :wink:

Haha bedankt!

Dankje! Het komt nog steeds niet helemaal tot z’n recht, maar wist je vast al :wink:
Gaat zeker lukken! :+1:

1 like

Kan nooit genoeg zijn Steven :wink:. Maar gefeliciteerd met deze mooie Citizen en dat je er veel draagplezier van mag hebben :+1: :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge! :ok_hand:t3:

1 like

Dat ben ik wel met je eens, wijze woorden Fred :smile:
Dankjewel! Dat gaat zeker lukken :v:

1 like

Bedankt voor je mooie NA met toffe foto’s. Echt een mooi horloge, veel plezier ermee. :ok_hand:

1 like

Prachtige Citizen. Veel plezier ermee!

1 like

Schitterende aanwinst. :ok_hand:
Geniet ervan.

1 like

citizen, altijd top :+1:
draag hem met plezier

1 like

Gave aanwinst en mooi vastgelegd ook! Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige Citizen :+1:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier! :ok_hand:

1 like