NA. Clint heeft zijn Colt teruggevonden

Ondertussen alweer een goed aantal jaar geleden ben ik mijn horlogereis vrij spontaan begonnen. Op een regenachtige dag kreeg ik ineens sterk de neiging om een luxe horloge aan te schaffen.

Met weinig kennis ging op zoek naar de bekende merken, eerst Rolex…maar veelte duur, dan Breitling…betaalbaar in het tweedehands segment en zien er gaaf uit.
Afspraak gemaakt bij een horlogehandelaar om een 38mm colt te bekijken maar conclussie was al snel dat deze te klein was. Maar hij had een 41mm model liggen en zo liep ik trots de winkel uit met mijn A17380 Colt superquartz.

En daarna kwam er al heel snel een broertje bij de A17313.

Met veel liefde gedragen maar helaas waren er wat turbulente financiële tijden in het vooruitzicht en zijn ze beide op het hakblok beland. In de jaren die erop volgde was mijn passie voor horloges wat meer verdwenen naar de achtergrond. Laatste jaren maakt de hobby weer voor een groot deel uit in mijn leven en had ik besloten een Rolex aan te schaffen voor mijn aankomende 40ste (iedereen wil uiteindelijk een Rolex😝). Dus afspraak gemaakt om te gaan passen, de Airking moest hem worden. Omgeslingerd en even goed op me in laten werken maar kreeg geen kriebels ondanks dat er Rolex op de plaat stond! Balen…

Wat nu…Nou ik wist het al snel, ik wil mijn Colt terug!

Maar zoals de tijd alles veranderd, zo ook mijn smaak. En ondanks dat ik ooit zelfs het oude Breitling logo schreeuwerig heb laten tatoeëren op mijn been, kan ik nu het rustige nieuwe logo waarderen.
De nieuwe lugs, wijzerplaat en logo maken dit horloge volwassener in elk opzicht, en dat is iets dat ik zelf ook ben geworden.

Kennelijk ben ik nog niet klaar voor een Rolex, maar uiteindelijk wil iedereen…waar hij of zij kriebels van krijgt

Bedankt voor het lezen

102 likes

Echt? Ik verkoop geen horloges (meer) maar als het moest dan ging m’n Rolex het eerst.

On topic: gefeliciteerd met die mooie Breitling!

5 likes

Ik merk dat deze me kriebels geeft die de Airking achterwege liet. Maar mocht ik ooit ruimte hebben voor een mooi Sub😆

Veel plezier met deze frisse Breitling! :+1:

Welnee, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden…

3 likes

Bedankt, ben er superblij mee!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze glorieuze verworvenheid!!
Ziet er zowel chique, als sportief uit.

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een Breitling voor een volwassen man :grin: Complimenten voor de keuze. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd, geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met deze heerlijke Colt ! :ok_hand:t2:

200-2999668219

2 likes

Echt?

1 like

geen rolex of breitling in bezit,
maar als ik moest kiezen dan ook een breitling :+1:
draag hem met plezier

1 like

Mooie rustige Breitling veel draagplezier gewenst !

1 like

Gelukkig nog geen midlife crisis :smile:
Gefeliciteerd met de Breitling!

2 likes

Zo is het! Gewoon kopen wat je leuk vindt, niet vanwege het merk of om je omgeving te plezieren. Jij moet er mee over staat … enne deze Colt staat je dikke prima. :star_struck:

Veel draagplezier.

PS Komt het nieuwe logo er nu bij als tattoo? :sunglasses:

1 like

Guilty as charged! :laughing:

Hahaha nouuuu​:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: die dagen zijn ook een beetje voorbij maar ik zeg nooit nooit…

1 like

Ik moet de Ferrari wel terugbrengen van mijn vrouw…:roll_eyes:

1 like

Bij een beetje midlife crisis had die ook plaats moeten maken voor een jonger exemplaar :smile:

1 like

Veel plezier van dit horloge.

1 like

:joy::joy: hmmmm​:thinking::thinking:

1 like