Dat is toch weer een leuke aanwinst. Horloge is in prima staat, niet gepolijst, bakelieten of kunsthars / epoxy (weet het verschil niet echt) inlay in rood en zwart is nog perfect. Hij loopt netjes op tijd, maar voor de zekerheid zal een beurtje wel nodig zijn. Prachtige metallic grijze wijzerplaat met rode accenten en opgelegde indexen. Alle hoeken aan de kast zijn nog mooi scherp. Met andere woorden, ik is blij
Mooie kleuren dat rood-zwart en merk was mij niet bekend. Jaren 70 vermoed ik?
proficiat !
maar nog een leuke gravering op het deksel ?
Nee, geen bijzonder achterdeksel. Maar wel eentje die ik niet open krijg…
Wat een strak exemplaar en nog een automaat ook! Benieuwd naar het uurwerk, hamer en beitel al ter hand genomen?
Mooi ding zeg!
En nog zo gaaf.
Niet echt mijn smaak, maar hij is wel in prachtige staat voor z’n leeftijd. Vooral zulke bezels hebben maar zelden zo goed de tand des tijds doorstaan.
Veel plezier met de aanwinst!
Oude duikers zijn altijd leuk, zeker in goede staat want meestal als ik ze vind zijn ze verchroomt en kaal gesleten. Is dit een vol stalen Jurgen?
Ja gelukkig wel. Inderdaad die verchroomde kasten zijn een ramp. Zie regelmatig iets moois langskomen, maar als de kast dan verchroomd is, laat ik het toch aan me voorbij gaan.
Mooie vintage Jurgen
Erg leuke duiker,geniet ervan