NA: Cocktail time rebound van SRPB43 naar SARB065

Ja, ja, Cocktail time op de rebound. Heel lang lopen twijfelen tussen de SARB065 en SRPB67, vanwege het prijsverschil. Uiteindelijk twee weken terug de nieuwe cocktail Time gehaald, maar die mocht binnen een week weer vertrekken. Had beter naar @vierport moeten luisteren.

Toch blijft de cocktailtime bij me spoken. Het laat me maar niet los. Dan maar eentje besteld via de baai. Thanks @anon50762135EV!! goeie tip!

Vandaag binnen gekomen uit Ierland.
Meteen om de pols en hij is prachtig. Bijna geen verschil met de nieuwe maar deze is toch iets zwaarder en dat vind ik prettig van een horloge. De nieuwe cocktail time is me te licht. Ook de band is iets minder glimmend, wat voor me niet zoā€™n big deal is. Heb vandaag een blauwe struisvogelband van @Motormuis overgenomen.

en nu nog een plaatje.
Bedankt voor het lezen.

18 likes

Mijn beste,

En er nu vooral ā€œlekker langā€ van blijven genieten!!
Goed gedaan hoor!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Blijft idd boeien deze :ok_hand:

1 like

Thanks!!

Ik denk dat deze wel blijft hangenšŸ˜œ

1 like

Prachtig, geniet van deze!

1 like

Ik ben wat hard leers. Had niet in de nacht van banden moeten wisselen, maar toch gedaan. En gelukkig alle onderdelen zijn nog aanwezig en geen krassen gemaakt op het horloge.

Had de SARB065 van @glengoyne17 mogen passen en hij had een mooie blauwe leren band erop gezet. Dat is in mijn achterhoofd blijven plakken. Opeens zag ik een blauwe struisvogel band van @Motormuis in het blauwe gedeelte komen. Gelijk maar pb gestuurd en Tjakka!! Buit is binnen. Ik vond de originele band niet lelijk. Vind het wel passen. Ik storde me alleen aan de ā€œomgekeerdeā€ bandje van seiko. De uiteinde aan mijn kant blijft over aan haken en niemand behalve ik kijk op mijn horloge. Dus de mooie kant aan mijn zijde. Vandaag de blauwe struisvogel erop gezet en hij is mooi! Ik had gedacht dat het zal opvallen, maar het is juist meer ingetogen. Rios leer zit toch iets lekkerder dan het seiko leer. En nu de fotoā€™s

3 likes

Heel erg mooi! Waar heb je hem gekocht?

1 like

Ik heb hem overgenomen van forumlid. Het is een Rios blauwe struisvogelband. Denk wel makkelijk te vinden

1 like

Het is een Rios Maison. Dat zoekt iets makkelijker. Succes!

2 likes

Dank je wel, ik bedoel het horloge. EBay?

Met vriendelijke groet Ferdi Knoop

Er staat er Ć©Ć©n te koop bij forumlid @dtrally, kan hem van harte aanraden!

1 like