NA: Computron meets Accutron

Het was natuurlijk niet echt oke dat mijn Accutron zo lang alleen zat.
Daarom hoog tijd voor een broertje.

En daar is ie dan.
De one and only Bulova Computron.

Broer wachtend op komst.

En YESS, daar is ie dan.

Folie er af en even gelijkgezet.

En dan…

En het onvermijdellijke wristshot.

23 likes

Gefeliciteerd !
Beide prachtig

1 like

Tof man, supercool!

1 like

Leuke aanwinst. Géén zaklamp meer nodig.
Veel plezier ermee.

1 like

Retecool! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

denk toch dat het even wennen is :thinking:
draag hem met plezier

1 like

Mooie combi :+1:

1 like

Is het alsnog goed gekomen, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

Nee, Chrono24 heeft mijn aankoop terugbetaald omdat ie zogenaamd is kwijtgemaakt door DHL express
ammehoela, de tracking zegt dat hij 'm nooit heeft aangeleverd bij DHL express
hij heeft 'm gewoon teruggetrokken uit de verkoop zodat ie 'm later voor het dubbele kan verkopen.
DHL express is niet bepaald een kwijtmaker van zendingen, integendeel.

Dit keer besteld bij Creationwatches.comcommer