NA: Coole Seiko met Royal aspiraties

Eigenlijk voorgenomen om voorlopig geen nieuwe aanschaf te doen aangezien mijn vrouw en ik wat andere prio’s hebben gesteld. Alsnog het blauwe deel door struinend, nieuwsgierig als ik ben, was mijn oog al eerder op dit horloge gevallen aangezien deze al enige tijd online stond. Uiteindelijk een vlotte deal beklonken met @W2them , waarvoor dank :+1:

De knipoog naar de bekende titanen in horlogeland is er vanaf te zien… Maar voor mijn gevoel blijft het echt bij een knipoog. Het horloge heeft namelijk een duidelijk eigen gezicht. Ik vind m erg tof. Geen kapitale aanschaf maar het plezier is er zeker niet minder om. Voor nu als een malle op al die knopjes drukken :sweat_smile:

Voor de volledigheid, het betreft de : Seiko 7T34 7A10 met de bijnaam Seiko Royal Oak :sunglasses:

I’m happy :kissing_closed_eyes: bedankt voor het lezen.

Ciao :kissing_heart:

22 likes

Dit vind ik juist altijd leuke aankopen! Gewoon leuk en het boeit niet als er eens een krasje extra op komt.
Veel plezier ermee!

2 likes

Leuk ding wel. Wel veel knopjes :sweat_smile: Veel plezier met drukken :laughing:

2 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop, dit bewijst dat je ook blij kunt zijn met de “ kleine” dingen.
Ik vind hem van een afstandje heel gaaf, van dichtbij iets te druk voor mijn smaak…

1 like

Gefeliciteerd met deze NA! Veel draagplezier.

1 like

Niet duur is veel leuker. Mooi horloge! :+1:

1 like

Heul veul :wink:

Thanks heren :+1:

Precies :v:

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk horloge drukke wijzerplaat.

Leuk ding! Wel veel knoppen ja haha :joy:

Tja, Dat zijn de gevaren van de blauwe jungle…Voor je het weet heb je iets te pakken :smile:
Leuke vangst! Zelf ook een paar keer zitten twijfelen, maar geen knoop doorgehakt. Goed om te zien dat hij nu een nieuw thuis heeft waar 'ie wordt gewaardeerd. :slight_smile: Geniet er van! :+1:

Thanks

Nou he, met gevaar voor eigen leven trotseer ik hier ‘the blue side’ minstens één maal per dag :rofl: its a tough job…

1 like