NA, Corniche heritage chronograph

Tijd voor een chronograaf, maar met de wereld aan keuze…… wat in hemelsnaam kies je dan?! Geen idee, en natuurlijk heb ik wel ideeën in mijn hoofd. Rolex, Tag Heuer, Patek Philippe…… maar laten we eerlijk zijn, dit soort horloges vraagt toch enige vorm van overleg met het thuisfront :sweat_smile:. En aangezien mijn leven mij lief is, toch maar iets anders :disguised_face:.

Een bietje gegoogle later liep ik tegen Corniche aan. Zweeds van makelij (wat sinds zaterdag natuurlijk gevoelig ligt), maar dat mag de pret niet drukken. Het ziet er online in elk geval classy uit, niet overdreven sportief maar wel een bescheiden eyecatcher!

Een Seiko VK64 hybride uurwerk zorgt er iig voor dat ik lekker met de hybride movement anno 2023 mee ga! Saffierglas aan het oppervlak, en een wijzerplaat van keramiek. Het klinkt waanzinnig, draagt lekker, glimt als een jekko, en heeft meer draagvlak thuis dan een Rolex. Voorlopig beschouw ik dit als een win-win situatie!

Tijd voor plaatjes :crazy_face:

61 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooi horloge. En jij hoeft tenminste niet op de bank te slapen.

1 like

Kende dit merk niet. Verbazingwekkend mooi horloge! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mono chronograaf!

1 like

Mijn beste,

Een mooie aanwinst!!
Ziet er glorieus uit!!
Geniet er van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Fraai! Veel draagplezier!

1 like

Gaaf horloge, veel plezier ermee!

1 like

Voor mij onbekend, maar heel strak!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Hij is mooi! Prachtig ding voor een goede prijs, heb ik daarnet even opgezocht :wink:

1 like

Mooie glimmende chrono :wink:
Gefeliciteerd met je NA

1 like

Zeer geslaagd horloge.
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.

1 like

Godnondeju wat een lekker klokje!

1 like

Tof! Draag hem met veel plezier

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!