NA: Corniche Visionnaire OC

Zou goed kunnen. Ik kan ook nog wel een paar configuraties bedenken.

In de jaren 30-40 waren tanks vaak horloges voor militairen, brigadiers, vakmensen en buitenlui. Stofdicht, nog niet volledig waterdicht, maar beter dan vrijwel alles op de markt destijds, betaalbaar althans. Dit waren de toolwatches van weleer. Fixed lugs, lume, plus al vroeg schokprotectie en robuust gebouwd. Binnen mijn vintage verzameling liep dit al snel uit de hand. :upside_down_face:

Moderne tanks als beater gebruiken: ze zijn er, maar ik snap je punt. Dit is een leuke!

1 like

Tja historisch gezien heeft de tank een rijke geschiedenis. Wel benieuwd naar jouw collectie, toch ook maar wat vaker bij vintage meekijken :+1:t3:

Gefeliciteerd. Mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Zeker wel hoor, volgens mij zelfs een paar :+1:
Ben erg blij met die van mij.

De Corniche is tof, zat er ook even geleden naar te kijken. Ze waren best een tijd gewoon beschikbaar, maar op basis van alleen renders koop ik ze niet. Gaaf dat hij in het echt niet tegenvalt!

3 likes

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Wow gaaf man jouw E.N. Ik zou zelf ook deze kleur wijzerplaat kiezen :ok_hand:t3:

Ja de Visionnaire is eigenlijk precies zoals op de foto’s. Blij de gok te hebben gewaagd, met name omdat ze nu wat lastig te vinden zijn.

Je kan ze nu in pre-order bestellen zie ik.