NA: Credor Gouden top

Veel draagplezier,heb er nog over getwijfeld,bij S&W stond hij enkele weken geleden al te koop.

1 like

Thanks! :pray:t2:

:point_up_2:t2: Yup; da’s deze. Supervriendelijke mensen daar. :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

Ik heb nog een vraag over het merk Credor: Als je op dit merk zoekt dan zie je een wel heel breed scala aan prijzen. Het gaat van een paar honderd tot tienduizenden euro’s voor een horloge. Hoe moet ik dit zien?

1 like

Dank @Horlogemakker :pray:t2:

Vanaf de eeuwwisseling positioneert Seiko Credor nadrukkelijker als het absolute topsegment van hun horlogemakerij. De focus verschoof naar extreme handgemaakte afwerking, Spring Drive techniek, en exclusieve materialen.

Je moet nu voor een dames instappertje ca 15k aftikken, en van daar loopt het op naar 50k tot ik meen 350k.
Daar moet ik verdorie een heel jaar voor werken. :frowning:

1 like

Ik kom er zojuist achter dat bij bepaalde lichtinval de minutenmarkeringen als een malle beginnen te schitteren. En bij draaien van de pols roteert die schittering langs de wijzerplaat als een soort van lichtkrant. Wat gaaf! :star_struck:

bijna niet op de foto te vangen trouwens

3 likes

Mooie aankoop :star_struck:

Van harte proficiat met deze aanwinst van ingetogen schoonheid :ok_hand:

Dank jullie wel! :blush:

Gefeliciteerd met je bijzondere NA. Credor is ondertussen aardig vertegenwoordigd hier op HF

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Credor!

1 like

Dank! :pray:t2:

Het worden er meer, maar ze zitten in de niche-hoek. Niet alle ontwerpen zijn even aansprekend en bij de wat oudere modellen ga je vrij snel naar 34mm en lager. De mijne is nipt 39mm al zie je dat er niet aan af.

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Bedankt voor het antwoord :slightly_smiling_face:

1 like

Dank je wel Jaco! :pray:t2:

Graag gedaan :blush:

2 likes

Mooi horloge gefeliciteerd! Ik zag dat je het typenummer zocht, dit is de GCAX968 uit 2006

1 like

Beter laat dan nooit Geralt, gefeliciteerd met deze mooie Credor, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Inderdaad!! Top gevonden zeg! Thanks! :pray:t2:

Waar heb je het jaartal kunnen vaststellen?

Dank jullie wel! :blush:

1 like