NA Cristopher Ward C65 Trident Automatic

Afgelopen woensdagmiddag vernam ik via het Forum dat er Sale was bij Christopher Ward.
Gelijk maar even gekeken en de C65 Trident in mijn winkelwagentje geplaatst. Er was toen nog redelijk wat keuze.
Ik kreeg donderdag avond een sms dat hij vrijdag al bezorgd zou worden.
En daar is hij al.
Binnen 48 uur zonder verdere btw heffingen of andere kosten. Super netjes via DHL geleverd.

Hij stond al netjes op de (Engelse) tijd.
Waarschijnlijk heeft hij al genoeg aan de beweging van het DHL transport.
Straks maar even op maat maken.
Ik ben in in ieder geval blij verrast over de snelle levering.
Het horloge ziet er fantastisch uit. De afwerking is erg goed voor dit prijssegment.
Zeker een aanrader voor een horloge onder de €1000,-

39 likes

Mooi horloge. Ik heb zn voorganger kort gehad (maar ik vond de plaat van deze mooier :slight_smile: ), dus toen was ik niet meer tevreden met m’n oudje.

2 likes

Ah, netjes zo, zonder BTW naheffing. Fijn voor je :+1:. Mooie deal en zeker een mooi horloge. Enjoy!

1 like

mooi hoor, proficiat

1 like

Mooi! Ik heb de blauwe gehad. Ik was ook onder de indruk van de kwaliteit. Uiteindelijk toch voor een Oris 65 gegaan.

1 like

Heerlijk horloge :+1:
Geniet ervan!

1 like

Goed om te horen; hebben ze dat toch goed geregeld :+1:
Veel plezier met de aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge. En leuk dat je hem voor een aantrekkelijke prijs hebt kunnen kopen.

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi hoor,veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst! Ook fijn dat er geen extra kosten bij zijn gekomen.
Geniet er van! :+1:

1 like

Ja heel gaaf! Enjoy!

1 like

en alweer een mooi horloge :star_struck: :ok_hand:
een horloge die zich laat lenen voor alle gebruik, zowel sport tot dresswatch :ok_hand:
een zeer mooie keuze en een fantastisch horloge :ok_hand:
geniet ervan :smiley:

1 like

Gefeliciteerd.

Goede deal toch wel, dat Brexit akkoord. Dank u wel, meneer Barnier en ook nog gefeliciteerd met uw verjaardag, uw zeventigste. We zijn leeftijdsgenoten.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst :+1:

1 like

4 likes

Veel plezier met de aanwinst!

1 like

Proficiat, mooie CW watch. Géén bijkomende kosten na de brexit, amai, geluk. Heb zelf een Trident vintage besteld. Ik wacht nog af.

1 like

Trident vintage ook heel mooi!

Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Van waar worden de horloges verstuurd? Weet je dit toevallig?

2 likes