Vandaag de van RobinH aangekochte Speedmaster Professional lederen band met Omega vlindersluiting ontvangen.
Ik heb bij de Speedmaster standaard de stalen band plus 2 extra zwarte Omega banden en had daar ook al een blauwe en zwarte Hirsch band bij aangeschaft.
Maar ik kon het niet laten om er toch een originele zwarte Omega croco band bij te kopen.
Nieuw met bijna 600 Euro erg prijzig maar deze kwam op mijn pad dus meteen toegehapt.
Staat super…al zeg ik het zelf!
Plaatje bij het praatje want daar zijn we toch gek op?!
600,00 voor die band is (eigenlijk)??hahaha:flushed:️:yum: gekkenwerk ja…
Pfiew!
Maar hij is wel fantastisch zo te zien!
Vraag mij dan wel altijd af… Wat moet je nog met die Hirsch gevallen? Verkoop die…
Verzacht de ‘pijn’ wellicht iets…
Of nog 1 van die andere Omegabanden?
Heb je nu toch iets moois?
Even voor de duidelijkheid. Ik heb er niet zoveel voor betaald.
Als ik de band via de AD zou kopen dan kom je zonder korting op misschien wel 550-600 Euro uit.
Ik heb ongeveer de helft betaald en dat kon ik niet laten lopen.
Ik heb de band inderdaad met Omega vlindersluiting gekocht.
Mooie originele band en vlindersluiting, staat goed!
De prijzen voor originele Omega croco banden slaat inderdaad nergens op. Die banden zouden ongeveer 150 euro mogen kosten in plaats van 600 euro. Dus je betaald 450 euro voor het Omega merkteken. Maar als je de helft betaald inclusief de vlindersluiting dan heb je een nette deal gemaakt! Ik heb zelf bij mijn tweedehands Speedy een originele Omega vlindersluiting en een “alternatieve” band gekocht en was daarvoor ook ongeveer 300 euro kwijt.
Klopt was een nette deal.
Een mooie band laten maken van echt en verantwoord croco leder kost inderdaad al snel meer dan 300 Euro en dan zit er vaak een simpele sluiting aan.