Geïnspireerd door IFL watches heb ik mijzelf een PRX aangeschaft. De prijs die je bij hen moet betalen ligt boven budget. Ik heb de gok gewaagd en mijn creatieve zus gevraagd eens een poging te doen om een gelijksoortige look te creëren. Erg blij met het resultaat.
Leuk gedaan! Gewoon “spetters” proberen maken met een verfborstel? Of hoe zag het process er uit?
Mijn beste,
Chapeau!!
Wat een creativiteit.
Goed gedaan hoor!!
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Heel leuk gedaan! Net op tijd om de pols voor carnaval!
Goed gedaan! Was precies wat ik ook dacht bij die horloges. Als je een neutraal plaatje hebt kun je los.
Heel cool om te zien. Inspirerend ook om je eigen unieke horloge zo te maken.
Was het maar zo ‘makkelijk’. Elk stipje is één voor één met de hand aangebracht. Monnikenwerk, met een geweldig resultaat.
Heel mooi! Is dit de 35mm versie?
Je zus kan mss voor Tissot gaan werken?
Nice , gefeliciteerd
Dat ziet er goed uit! Gaaf gedaan
Goeie, ik geef het door
Dit is de 40mm om mijn 18,5cm pols.
Supertof en erg geslaagd. Leuk!
Zo, das lef hebben maar heel geslaagd!
Leuk gedaan!
Dat heeft je zus heel mooi gedaan, mooi geworden.
Veel plezier ermee!!
Staat je heel mooi! Perfecte maat wmb.
Dank! Ik moet zeggen dat ik voordat ik ging passen mijn zinnen had gezet op de 35mm. Gelukkig hadden ze beide versies en heb ik een goed deel van een uur liggen te lopen te twijfelen. Na lang de een na de ander gepast te hebben bleek de 35mm toch te klein. Het leek alsof het een erfstuk was. Het merendeel van mijn collectie is 36mm-38mm dus 40mm lijkt dan enorm. Door de geïntegreerde band is die 40mm een stuk minder groot dan verwacht. En met zo’n mooie wijzerplaat mag ie wel aan de grotere kant zijn want het is een leuke conversatie starter. Super blij mee!
Lekker fris zo! En een persoonlijke touch is altijd een bonus
Vandaar, ik vroeg me al af hoe de indices schoongebleven waren
Heel cool!
Wauw! Heel erg cool En de zekerheid dat niemand ooit dezelfde PRX zal dragen. Veel draagplezier ervan!
knap werk van je zus
weet je of ze een penseel of een oliegever gebruikt heeft voor de stipjes?
Heb een vintage int. bracelet Zenith met enkele kleine beschadigingen in de zilveren wijzerplaat - ga er eens over nadenken dezelfde behandeling te geven