NA custom PRX

Ziet er heel goed uit. Veel plezier met de PRX.

1 like

Tof gedaan en goed gelukt! :ok_hand:

1 like

Netjes gedaan hoor, maar is geen zondagmorgen klus na een zaterdagavond stappen :joy::joy:

1 like

Van harte gefeliciteerd wat een crea bea die zus van jou…Je kan met recht zeggen dat hij heel geslaagd geworden is en ook echt uniek :star_struck: :heart_eyes:.
Heel mooi en veel draagplezier gewenst

1 like

Voor de geïnteresseerden, wat test plaatjes:


6 likes

Nu ik die wijzerplaat met hamburger zie, snap ik jouw nickname ook beter :joy:

3 likes

Dat heeft ze echt knap gedaan! Persoonlijk vind ik deze mooier dan die van ifl, daar lijkt gespetterd te zijn (en dus minder controle) gezien daar bij sommige uitvoeringen flinke druppels op het logo zitten bv.

Sws leuk dat het door je zus is gedaan, dat geeft het toch ook iets extras tov een vreemde :+1:

1 like

Creatief en goed uitgevoerd. Nonnenwerk als je zus het gedaan heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:
Unieke Tissot zo, gefeliciteerd

1 like

respect :ok_hand:

1 like

Dat is nou echte kunst.
Leuk gedaan, draag hem in gezondheid.

1 like

Serieus leuk gedaan! Hands down voor de zus, enjoy :boom:

1 like

Uniek, geniet ervan :wink:

1 like

Heel knap gedaan! Lijkt net het origineel. Tof :smile:

1 like

Gezien jullie leuke en enthousiaste reacties (bedankt daarvoor!) zijn wij erg benieuwd of jullie ideeën hebben voor een part II van dit soort custom horloges. Welk (betaalbaar) horloge en wat moet er op worden geschilderd?

2 likes

Ik vind hem tof en leuk gedaan!

Wat mij betreft kun je elk horloge gebruiken ongeacht het merk en/of waarde. Dit is toch juist de hobby… genieten

Erg leuk gedaan. Kan je je zus vragen of ze mijn Rolex ook kan doen. Ik dacht zoiets:

(Ik heb er best wel € 50 voor over.)

1 like

Leuk dat je zus doorgaat met dit superleuke idee!

Wellicht zo’n super betaalbare Citizen Tsuyosa met witte plaat?

3 likes

Leuk gedaan hoor! Complimenten aan je zus.

1 like

Hij is tof geworden. Gaaf hoor.

Ik heb zelf ook een tijdje aangemodderd. Hier kun je wat inspiratie vinden.

1 like