NA: CW C65 Trident Diver Handwind

Na mijn eerste aanschaf van een CW C65 Automatic, was ik zo onder de indruk van de kwaliteit van dit merk dat ik gelijk maar de volgende heb aangeschaft. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen op leer :wink:
Losse stalen bracelet van CW kost een schrikbarende € 190 en daar moet ik toch even over nadenken :disappointed_relieved:
Alvast even een shotje van de nieuwe.

28 likes

Inderdaad ik vind deze persoonlijk het mooiste model

1 like

Wilde de blauwe versie eigenlijk ook wel eens proberen maar vanaf de site van CW zelf is die toch nog wel aan de prijs. Deze nieuw op chrono gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Blauwe komt misschien nog wel eens :wink:

Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst!

1 like

Heel mooi ,gefeliciteerd met je aanwinst .

1 like

Pracht van een aanwinst n​:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Ziet er zéér geslaagd uit!!
Veel draagplezier dan ook met deze eigenzinnige Trident. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

een pracht exemplaar :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Mooi! Veel plezier ervan.
Mvg. Bertjan

1 like

Zo zo… :star_struck:Deze kende ik nog niet. Wat een mooi horloge.

Veel plezier ervan!

1 like

Mooi deze! :ok_hand: Die band staat 'm erg goed. Gefeliciteerd met je aanschaf!

maar wat een geld voor zo’n bracelet zeg :open_mouth:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge, lang getwijfeld tussen groen en zwart en dit bandje of een zwarte. Uiteindelijk deze watch steward die heerlijk draagt. Veel plezier!

3 likes

Kon ook een groene kopen, maar twijfelde heel erg.
Moet zeggen dat deze combi wel mooi is hoor😍

Er is al zowel zwart te koop. Hoe vaak zie je een ‘Diver’ met en groene dial voor een leuk prijsje dat ook nog gelukt is. Beide zijn top, alleen jammer dat staal los 40% van het horloge kost…

wow, zeer fraai !!!

Ben dol op groen - en zeker een mooie dial als deze. Bandje moet ik nog even over nadenken … :slight_smile:

ik zie er net eentje op C24 staan. Ik zie 150m waterproof … is dat dan een screwdown kroon ?

Het lijkt op de foto te vloeken. In het echt is het verschil een stuk minder en zit er ook wat grijs in de band.

Bandje is in elke kleur te krijgen. Groot voordeel, je draagt het vlak in tegenstelling tot nato.

1 like