Zoooo! Hij is eindelijk binnen en wat voor 1.
Ruim een jaar geleden kwam ik, via dit forum :), op een site terecht waar een special edition van de bel canto van christofer ward werd geïntroduceerd. Nu ben ik al een tijdje fan van CW en had de bel canto al meedere keren digitaal bewonderd. Het betreft een horloge dat elk uur een geluidje geeft (het is uit te zetten) en waar ze het design zo hebben gemaakt dat je dat mechanisme dus ziet. Erg fraai al zeg ik het zelf en heeft meerdere prijzen in de wacht gesleept.
Ik vond de standaard kleuren alleen niet voor mij en de 1e donkere blauwe was een limited edition waardoor die ook niet nieuw verkrijgbaar was. Die had ik graag gewild!
Nu terug naar die site. Het werd de wave editie genoemd, blauw en met een paar kleine aanpassingen helemaal mijn ding. De wave die je ziet staat gelijk aan de ping die dit horloge dus elk uur (subtiel) laat horen. Leuke gedachte achter het design al is dat voor mij bijzaak. Gelukkig had ik wat middelen en nadat het thuisfront ook om was heb ik de bestelling geplaatst. Limited editie en had de mazzel dat er nog plek was. Het ging snel met het aantal bestellingen. Gekozen voor de variant met de titanium band en de blauwe leren band (combi was goedkoper en wil graag wisselen). (Had overigens paar weken geleden mazzel met een foutje van CW dat ik ook de bruine band er bij heb gekregen)
Nu fast forward naar eind 25, het horloge is (na wat gedoe van DHL) bij me binnen. Ruim een jaar later na de bestelling… Maar wel op een mooi moment. Een pittig jaar achter de rug en heb dan dit horloge ook daar aan opgedragen waar dit een mooie afsluiting van dat jaar is. Nu dan tijd voor foto’s; (al is het erg lastig om er goede foto’s van te maken merk ik :))