NA: CWC G10

Hartelijk dank!

CWC heeft daar andere opties voor.
Dit heb ik op mijn 1989 G10 met fixed lugs:

Zoek op hun site, ook leer volgens mij.

2 likes

Op mijn PRS10 heb ik soms ook een BonKlip van Joseph Bonnie:

1 like

Ahh! Ok, ik zal gelijk even kijken. Je G10 ziet er in ieder geval heel clean uit zo met die bracelet!

Dank voor de tip:)

1 like

Van harte, leuke klok en mooie om elke dag met een andere nato te kunnen dragen :+1:… veel plezier ermee ,

1 like

Precies! Ik ben al aan het kijken naar andere nato’s inderdaad🫢

Dankje!

Gefeliciteerd

1 like

Dankje!

Altijd goed. Mooie field watch, van een leuk merk. Gefeliciteerd man!

Grappig genoeg één van de weinige field watches die nog nooit serieus in het veld gebruikt zijn. De enige claim to fame die ze hebben bleek een misplaatste marketing stunt te zijn waarbij Sir Edmund Hillary gewoon een Smiths bij zich had, en Rolex besloot net te doen alsof het een Explorer was. :slight_smile: Die Wilsdorf was mij er eentje.

Er is intussen nog genoeg te zien van Vertex, Hamilton, Serica, Baltic, Studio Underd0g, CWC, Smiths en Seiko, waarbij ook partijen als Damasko, Sinn en Archimede mooie field-adjacent horloges maken. Denk aan de 556l, de DS30, de Outdoor Protect en de M100.

Maar voor nu veel plezier met deze CWC.

1 like

Ja inderdaad, dat verhaal is me bekend haha, heel erg eigenlijk.
Super misleidend.

Dank voor de tips! Ik zal ze allemaal even checken. Voor nu is de Explorer toch wel mijn doel voor later. Ik heb hem vorige week even om mijn pols gehad en ik ben er eigenlijk nog verliefder op geworden haha.

Nogmaals dank voor de tips!

Ik wens je een fijne dag:)

Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Lekker simpel en tijdloze klok met de nodige historie.

Ik heb dit jaar een exemplaar van een forum-lid over mogen nemen en draag deze zeer regelmatig. Je kunt ook bij cheapnato straps eens kijken, hebben verschillende kleuren in de juiste maat.

Veel draag plezier toegewenst​:blush::+1:

1 like

Met fixed lugs kun je stiekem best veel kanten op.
Kijk eens naar bund straps. Of andere lederen opties… onder andere deze lederen bandjes kun je op horloges met fixed lugs monteren:

2 likes

Wat een mooie strap!
Ik heb de cwc nu ook weer om en hij draagt zo lekker…
dank voor de tip!

1 like

Jeeeez! Wat zien ze er cool uit. Hele goede tip, ik ga absoluut even kijken.

Prachtig!

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst ! :ok_hand:

1 like

Thanks!!

Elke keer als dit prachthorloge voorbij komt word ik altijd even blij. Schitterend. Geniet er van!

1 like

Heel leuk om te horen, het is inderdaad zo een mooi horloge. Dankjewel!!

Gefeliciteerd met je aankoop! Dit type met saffier staat ook op mijn wenslijst. Helaas is die al maanden niet op voorraad bij CWC in Engeland.

1 like

Gefeliciteerd! Blijft een topper dit horloge.

1 like