NA: CWC G10

Goedemorgen!

Nadat al mijn topics verwijderd zijn, leek het mooi om weer een nieuwe te maken. En wat voor een!
Ik hou van alle soorten horloges, duik, dress, pilot, noem maar op. Er is echter 1 soort die mij heel erg aanspreekt en dat zijn Field Watches.
Vandaar dat de Rolex Explorer 114270 mijn droomhorloge is.

Ik heb het een en ander gelezen en gezien over het merk CWC en ik vond het merk al vanaf moment 1 prachtig. De simplicity. Het is zo een ‘simpel’ horloge, niks geks en dat is waar ik van houd.

Ook wilde ik al een tijdje een horloge waarin ik mijn naam kon graveren. Ik zag op de site van CWC dat dat kon. Dus… na lang te hebben getwijfeld, heb ik toch de knoop doorgehakt en heb ik hem besteld. Ik had hem maandag besteld (met graveren) en ik had hem donderdag in huis. Perfecte communicatie, erg duidelijk en transparant.

Genoeg gepraat… hierbij wat foto’s!:slight_smile:

De CWC G10

Dank voor het lezen :).

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!!

Dani

39 likes

Mooie aanwinst. Staat je goed. Veel plezier ermee.

1 like

Daarmee nagenoeg onverkoopbaar.

Maar je wilt deze fraaie CWC natuurlijk houden.
Veel draagplezier :+1:.

1 like

Dankje!! :slight_smile:

Precies! Ik wil deze niet verkopen, lijkt me mooi om hem voor altijd te houden.

Dankjewel!

1 like

Ze zijn machtig die G10’s. veel plezier ermee. En als je hem beu bent, gewoon even langs de kant leggen, je wil hem vroeg of laat weer omdoen.

1 like

Zeer mooi , veel plezier :wink:

1 like

Jaa zal ik zeker doen! Dankjewel :pray:t3:

1 like

Thankssss!

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten.
Ziet er formidabel uit!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ahh dankjeeeee!!!

1 like

Dat horloge is een blijvertje. Mooi op diverse banden, lekker dun (makkelijk wanneer je in de winter truien draagt), en het sobere design maakt dat naast alles wat het moet doen het een tijdloos horloge is.
Ik heb zelf de Precista PRS10. Ben er nog altijd erg blij mee!
Veel draagplezier😉

2 likes

Gefeliciteerd met deze NA en geniet er van!

1 like

Mooie NA. Geniet ervan! :hugs::pray:t3:

1 like

Oh wow! Prachtig die Precista PRS10! Heb m even opgezocht. Echt super cool.

En inderdaad, dat dunne van die g10 is zo fijn. Hij draagt daardoor echt geweldig.

Heb je misschien strap suggesties?
De G10 heeft namelijk vaste pins (als ik het zo goed zeg), dus ben vooral aan nato vastgebonden. Wat niet perse erg is want ik hou van nato. Maar ik ben benieuwd zijn er andere opties?

Oh ja oke, dan ben je inderdaad gebonden aan nato of andere stoffen banden.
De PRS10 heeft verwijderbare pinnen. Daar kan dus ook leer op e.d. Ik draag hem zelf op een Eulit Perlon band. Erg comfortabel.


(Dat witte stipje is de reflectie van een spotje in het plafond :slightly_smiling_face:)

2 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige NA Dani!

1 like

Veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Hij ziet er echt stoer uit.
Lekker dun ook.
Heel mooi!! Dank voor de foto

1 like

Dankjewel! Waardeer het🙏🏼

1 like