NA: CWC GS Navigator

Omdat ik niet zo’n schrijver ben wordt het een kort verhaaltje, maar ik wil toch graag even deze NA met jullie delen.:slightly_smiling_face:

Zoals de titel vermeldt gaat het hier om een CWC (Cabott Watch Company) militair horloge, dat aan de Britse troepen werd verstrekt om dienst te doen in verschillende oorlogen. Het merk maakt horloges voor de verschillende functies die in het leger voorkomen, zoals ‘field watches’, duikershorloges en chronografen.

Onder deze link vind je meer inhoudelijke informatie over CWC horloges:

In mijn geval gaat het om de GS Navigator; duidelijk een z.g. ‘field watch’. Waterdicht tot 50 meter, schokbestendig en 36 mm diameter. De overige specificaties van dit horloge vind je onder bovenstaande link.

Afgelopen week overgenomen van onze grote vriend Ide @anon50762135EV en vandaag, prachtig mooi verpakt, tot mijn grote blijdschap mogen ontvangen. Dankjewel Ide; het horloge overtreft mijn verwachtingen en ik ben er heel erg blij mee! :blush: Dank ook voor de extra bandjes die ik erbij kreeg!:+1:

Om het lekker kort te houden gaan we over naar de plaatjes, los uit de pols geschoten dus van slechte kwaliteit. Maar het geeft wel een idee van dit leuke militaire klokje, jaaaa …klokje. :wink:

Ook wat betreft de titulatuur in de aanhef op de enveloppe heeft Ide uiteraard correct aan alles gedacht. :relieved::ok_hand:

En een ‘wristshot’ ter afsluiting:

Dank voor het lezen! :blush:

45 likes

Prachtig Harry…mooie nieuwe aanwinst, en staat je goed :ok_hand:

2 likes

Dankjewel kerel! :+1:

2 likes

Mooie aanwinst Harry! Gefeliciteerd met deze en veel plezier ermee! :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd !!!
Ze zijn fantastisch

1 like

Dankje Nils! :slightly_smiling_face:

1 like

Dankjewel! Inderdaad tophorloges! :slightly_smiling_face::+1:

Mijn beste,

Een plausibel verhaal, fraaie foto’s en een magnifiek horloge!!
“Wat wil een mens nog meer”??
Chapeau!!
Ik wens je er dan ook een aangename tijd mee!!:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Hartelijk dank Coenraad! :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Proficiat Harry, mooie aanwinst.
veel draagplezier

1 like

Thank you Sir! :ok_hand::blush:

1 like

Van harte met deze mooie aanwinst en de groeten van zijn royal navy brother :wink:

4 likes

Dank je wel Frans! Heel mooi ook die CWC van jou! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Hela, De Checkpoint :slightly_smiling_face: veel plezier met je military toolwatch!

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst :+1:

1 like

Scherp ! :wink::ok_hand: Dankjewel! :blush:

1 like

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

1 like

GOEDGEKEURD!

xxxxxxxx
Het bovenstaande mag ik niet posten van de forumsoftware, daarom dit deel onder de kruisjes erbij :roll_eyes::persevere:

1 like

Dankjewel! :ok_hand::blush:

Leuk verhaal over een gaaf horloge. Ook tof van Ide om er een paar bandjes bij te doen. Enjoy!

3 likes