NA! Daar gaat mijn 'Geen nieuw horloge in 2023'!

Hahaha, thanks man!

Staat ook op de garantiekaart :grimacing:!

En dan heb ik ook nog nummer 043 van de HFLE!

1 like

Gefeliciteerd! Heerlijke aanwinst :smiley:

1 like

Het blijft een naar virus, dat horloge virus. Mooi verhaal alsnog. Bijzonder fraaie aanwinst. Gefeliciteerd en geniet er van! Veel plezier er mee!

1 like

Thanks, man!

Het gekke is dat als je toegeeft aan de symptomen, je er een soort high van krijgt. Wat dan wel weer prettig is :joy:.

Dank u, dank u!

1 like

Mestreech?

image

1 like

Jao jong, un echte sjeng!

1 like

Prachtige aanwinst!
043 ligt onder aan de berg van 046.

1 like

Dank je!!

Dacht dat dat ook gewoon 043 was. :wink::crazy_face:

1 like

Nee nee dat is de waereld stad

1 like

Kansloos voornemen, p r a c h t i g horloge!

1 like

I almost made it, sir! :joy: But there is always next year :grimacing:. Oh darn, HFLE is coming! :grimacing::sweat_smile:

Dank u, dank u!

1 like

Hey bro, jij stiekemerd! Echt helemaal niet zien aankomen, deze! Maar cool, zeg! Congratulazioni!:partying_face: Mooi ding, man! Geniet ervan! En ik zal 'm ongetwijfeld nog wel even irl zien, de komende tijd.:beers:

1 like

Hahaha, had het bijna aan je verklapt!

Thanks, bro!

Gaan we fixen!

1 like

Nu snap ik ook wat je met alleen een gmt in dat duikers topic deed… je had deze gewoon incoming :nerd_face: lekker hoor. Gefeliciteerd :ocean::shark:

1 like

:joy:

Thanks man!!

Prachtig horloge! Ik snap het wel… En laten we wel wezen je heb het toch 11 maanden vol gehouden!

1 like

Mag ik de maanden september tm december 2022 ook meenemen? Toen heb ik ook niks gekocht. Dus technisch gezien heb ik 14 maanden niks gekocht! :sweat_smile:

1 like

Wat een uithoudingsvermogen. Proficiat met je nieuwe aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd! Squale bijna altijd leuk, deze dus ook! :+1:

1 like

Dank jullie, heren!!

1 like