Een hele goddelijke middag fijne medeforummers en Squalista’s!
Hier ben ik dan weer en dan toch met een NA 2023!
Ik kan wel een heel verhaal gaan houden, maar dat interesseert jullie toch niet, hahahaha!
Waar het op neer komt, is dat ik erg gecharmeerd ben van de Squale Matic! Ik had bijna de choco bruine van @Vrieskou overgenomen, maar omdat ik er niet zeker van was en zoveel wensen heb, heb ik het uiteindelijk niet gedaan.
Daarnaast zit @junior al een tijdje in mijn irritatiezone , met zijn speciale editie van de Matic. Nee hoor junior, ik kijk er met plezier naar!
Maar goed, ik had dus een Squale Matic gevonden! Een die ik best wel zou willen hebben, maar deze moest uit Spanje komen, via een particulier. Ik raakte hierover in gesprek met @Motoskooly van Q-watches. Who else?! En niks bleek minder waar, ik kon via Q-watches 1 van de 2 beschikbare (nu dus nog maar 1) exemplaren bemachtigen!
Vandaag dus even een GTG met Motoskooly om mijn nieuwste Squale in ontvangst te mogen nemen!
En dan nu de foto’s van mijn nieuwe Matic, dus!!
Hij lijkt groot zo, ten opzichte van mijn 1545. But I have zero FAX to give! You can SMS (See Me Smiling) from a distance !
Ik wist natuurlijk van de 1521 al dat deze lekkerder zit, omdat ik die van TagEd en Archer heb mogen passen. En nu bedenk ik me ook ineens dat ik mogelijk al eerder een Matic heb gepast. Ook van Ed, of niet, @TagEd?
En als ik hem dan weer zo zie, in combinatie met het draagcomfort, dan draagt hij lekkerder dan mijn 1545!
Thalassa dus!
Bedankt voor het lezen en bekijken van mijn NA topic en dan gaan we nu toch echt braaf wachten op Squale nummer 3, de HFLE!
Motoskooly bedankt!