Welke alpina is dit?
Die Alpina is mooi !, staat op de site als uitverkocht maar is nog steeds niet uitgeleverd ?
Dank! Klopt. Ik wacht al van juni. Moet binnenkort toch echt een keer gaan gebeuren… ze schijnen wat moeite met het zilveren kastje te hebben.
Niet zo leuk lijkt me, en dat hadden ze toch op orde moeten hebben/kunnen krijgen ? Vingers gekruist dat het nu opschiet voor je ! Een plaatje !
2023 zag er voor mij net zo uit als voor deze watchroll!
Ik kan weinig anders dan afwachten, maar ik heb er ondertussen wel heel veel zin in
Die King Seiko is tof zeg…prachtig
Dank!
Mijn verzameljaar / aankopen 2023. (De Aqua Terra origineel op een leren band.) Er kwam in mei ook nog een BB58 bij maar die ging er in oktober weer uit. Ik stond op het punt om (bij de AD) een Rolex Explorer II met een zwarte plaat aan te kopen maar heb daar op het allerlaatste moment vanaf gezien.
Wow, jij hebt niet stilgezeten zeg!
@erikscollectabl, Erik, goedenavond. Ik wil u geenszins beledigen, doch uwen Eternamatic en d’n Tudor zijn i.m.h.o. de schoonste van uw horloges.
Ik weet van de historische betekenis van d’n Omega en Zenith en in mindere mate weet ik van uwen Autavia ietskes af. Vandaar, dat ik zeg dat ik u niet wil beledigen.
Uit:
In:
Waarvan de Oris nog te koop staat en er waarschijnlijk nog één van mijn pie pans gaat vertrekken.