Hoe was jouw verzameljaar 2023 tot nog toe...?

Welke alpina is dit?

Die Alpina is mooi !, staat op de site als uitverkocht maar is nog steeds niet uitgeleverd ?

1 like

Dank! Klopt. Ik wacht al van juni. Moet binnenkort toch echt een keer gaan gebeuren… ze schijnen wat moeite met het zilveren kastje te hebben.

Niet zo leuk lijkt me, en dat hadden ze toch op orde moeten hebben/kunnen krijgen ? Vingers gekruist dat het nu opschiet voor je ! Een plaatje !

1 like

2023 zag er voor mij net zo uit als voor deze watchroll!

image

8 likes

Ik kan weinig anders dan afwachten, maar ik heb er ondertussen wel heel veel zin in :grinning:

1 like

Die King Seiko is tof zeg…prachtig

Dank!

Mijn verzameljaar / aankopen 2023. (De Aqua Terra origineel op een leren band.) Er kwam in mei ook nog een BB58 bij maar die ging er in oktober weer uit. Ik stond op het punt om (bij de AD) een Rolex Explorer II met een zwarte plaat aan te kopen maar heb daar op het allerlaatste moment vanaf gezien.

18 likes

1 in, 0 uit;

33 likes

Wow, jij hebt niet stilgezeten zeg!

2 likes

Uit

In

22 likes

2023 was druk met meestal incoming.

Wiellekeurig volgorde.
Next incoming probably in February.

17 likes

@erikscollectabl, Erik, goedenavond. Ik wil u geenszins beledigen, doch uwen Eternamatic en d’n Tudor zijn i.m.h.o. de schoonste van uw horloges. :smiley:

Ik weet van de historische betekenis van d’n Omega en Zenith en in mindere mate weet ik van uwen Autavia ietskes af. Vandaar, dat ik zeg dat ik u niet wil beledigen. :wink:

1 like

Eruit:

Erin:

20 likes

Alleen deze gekocht. Ik heb echt geen idee hoe ik mijzelf toch zo goed kan inhouden. :sweat_smile:

13 likes

Uit:

In:

Waarvan de Oris nog te koop staat en er waarschijnlijk nog één van mijn pie pans gaat vertrekken.

20 likes

Erin:

Eruit (nochthans ook een hele leuke):

21 likes

Ik koop altijd met de gedachte om er eentje weg te doen al lukt me dat nooit.

Dus alleen erin… eigenlijk begint de collectie iets te groot te worden…

Naar een totaal van:

25 likes