Eruit:
Erin:
Uit:
In:
Waarvan de Oris nog te koop staat en er waarschijnlijk nog één van mijn pie pans gaat vertrekken.
Ik koop altijd met de gedachte om er eentje weg te doen al lukt me dat nooit.
Dus alleen erin… eigenlijk begint de collectie iets te groot te worden…
Naar een totaal van:
Alleen de Apple watch Ultra en die ligt nu stof te happen. Too much high tech aan me lijf. Alleen handig tijdens mijn cardios en op vakantie.
Alleen erin
Timex ontdekt en eindelijk een maanfase aangeschaft
Deze zijn erbij, echter staat de Chronoscope weer te koop…IMG_20231107_175010|375x500
en deze beater die ik eigenlijk überhaupt nooit had moeten kopenIk moest even kijken waar ik geëindigd was in december 22. Dit is er blijkbaar gebeurd in 2023:
Het begon met een bb36
Het jaar is nog niet om en er staat nog steeds een nomos tangente op de planning
O ja, deze in Italië op impuls gekocht, maar dat is deel van de side collection:
Wow wat een actie in 1 jaar maar de verzameling is continu maar 1 horloge en dat is dan wel erg overzichtelijk tov de 15 plus waar ik meestal mee bezig ben…
Jep
Al een hele lange tijd zo
Zijn het dan allemaal een soort impuls aankopen geweest als ze zo snel de deur weer uit gaan? Of geef je ze onvoldoende tijd om te wennen en er verliefd op te worden? Of ben je 2 minuten na je NA om je pols te hebben geslingerd alweer aan het browsen naar iets nieuws?
Best beroerd…
Ben er inderdaad wel even klaar mee…
Lekker cryptisch hè? Maar laten we zeggen dat 2023 mijn collectie behoorlijk heeft veranderd en dat ik niet zit te wachten op meer van zulke veranderingen…
Best wel, deze cliffhanger vraagt om een update als dat niet te persoonlijk is?
Rustig. Ik had al een krimp doorgemaakt, maar had tegelijkertijd nog wat op de verlanglijst.
Deze ruimde het veld al in 2022, maar hij was bij m’n neef terecht gekomen. Die droeg 'm ook niet meer, dus is hij in maart verkocht:
Deze vertrok wegens te groot en oncomfortabel na zeven jaar eigendom met steeds afnemende draagtijd:
In chronologische volgorde zijn deze er vervolgens bij gekomen:
In maart de GS SBGW231 gekocht. Prachtige dresswatch, zeer tevreden over.
In April de SBP317 gekocht na het vertrek van de Squale. Fantastisch horloge, erg comfortabel en supercool met dat grijzige uiterlijk.
Met deze ben ik lang bezig geweest. Vier jaar loeren, alternatieven verkend, uiteindelijk een koopproces van een paar maanden doorlopen om hem vorige week op de mat te zien ploffen: De GS SBGA413 Shunbun.
Ik vrees dat 2024 nog veel rustiger wordt.
Ik kijk erg uit naar je NA topic met heul veul foto’s van dat ding. Ik vind deze übercool, zeker één van de coolste keuzes die ik hier voorbij heb zien komen, inclusief m’n eigen.