Hoe was jouw verzameljaar 2023 tot nog toe...?

Ik denk dat ik klaar ben voor 2023 alhoewel een horloge in het blauw me blijft aanstaren…maar dat kan niet meer met de krimpdoelstelling voor dit jaar.

Heb mijn drie aankopen uit 2022 dit jaar weer verkocht en ook nog twee vintage IWC’s die ik al wat langer had maar eigenlijk nooit gedragen heb, kon niet eens een polsfoto vinden van die twee.
Eruit:

Daarnaast heb ik in 2023 twee aankopen gedaan waarvan ik denk, zoals ik trouwens ook in 2022 dacht, dat ze lang gaan blijven. Met mijn 2021 aankopen is het een stuk beter verlopen, die zijn er voor een groot deel nog. Maar toch 5 eruit en 2 erin is best een goede score aangezien ik krimp plannen had :slight_smile:
Erin:

Hoe was jullie jaar en zijn we al klaar of moet de grote aankoop nog komen?

33 likes

Hoop t nie :grimacing::sweat_smile:

Dit was mijn jaar tot nu toe

Hopelijk blijft het hierbij :sweat_smile:
Disclaimer: alles is weg. Alleen de laatste hangt nog om de pols.

50 likes

Bij:

Incoming:

Af:

Niets…

19 likes

Wie is er ooit klaar? WIS wegen zijn ondoorgrondelijk…

En het was een relatief rustig jaartje :nerd_face:

In:

• Two-tone Yacht-Master
  • Hanhart 417 ES
  • Panerai Quaranta
  • Airking 5500

Uit:

• Hanhart 417 ES
  • Zenith Chronomaster Sport
  • Cartier Tank
  • Seadweller 16600

Plaatjes voor de sfeer van wat aankopen, de Panerai is de grootste verassing in positieve zin.

30 likes

Oeh altijd leuke topics dit.

Dit waren de komen en gaanders dit jaar:

Volgens mij mis ik er nog een paar, maar ivm telefoonwissel ben ik het e.e.a. kwijt.

De blijvers uit 2023:

Deze weer terug gekocht:

24 likes

Welke alpina is dit?

Die Alpina is mooi !, staat op de site als uitverkocht maar is nog steeds niet uitgeleverd ?

1 like

Dank! Klopt. Ik wacht al van juni. Moet binnenkort toch echt een keer gaan gebeuren… ze schijnen wat moeite met het zilveren kastje te hebben.

Niet zo leuk lijkt me, en dat hadden ze toch op orde moeten hebben/kunnen krijgen ? Vingers gekruist dat het nu opschiet voor je ! Een plaatje !

1 like

2023 zag er voor mij net zo uit als voor deze watchroll!

image

8 likes

Ik kan weinig anders dan afwachten, maar ik heb er ondertussen wel heel veel zin in :grinning:

1 like

Die King Seiko is tof zeg…prachtig

Dank!

Mijn verzameljaar / aankopen 2023. (De Aqua Terra origineel op een leren band.) Er kwam in mei ook nog een BB58 bij maar die ging er in oktober weer uit. Ik stond op het punt om (bij de AD) een Rolex Explorer II met een zwarte plaat aan te kopen maar heb daar op het allerlaatste moment vanaf gezien.

18 likes

1 in, 0 uit;

33 likes

Wow, jij hebt niet stilgezeten zeg!

2 likes

Uit

In

22 likes

2023 was druk met meestal incoming.

Wiellekeurig volgorde.
Next incoming probably in February.

17 likes

@erikscollectabl, Erik, goedenavond. Ik wil u geenszins beledigen, doch uwen Eternamatic en d’n Tudor zijn i.m.h.o. de schoonste van uw horloges. :smiley:

Ik weet van de historische betekenis van d’n Omega en Zenith en in mindere mate weet ik van uwen Autavia ietskes af. Vandaar, dat ik zeg dat ik u niet wil beledigen. :wink:

1 like