Ik denk dat ik klaar ben voor 2023 alhoewel een horloge in het blauw me blijft aanstaren…maar dat kan niet meer met de krimpdoelstelling voor dit jaar.
Heb mijn drie aankopen uit 2022 dit jaar weer verkocht en ook nog twee vintage IWC’s die ik al wat langer had maar eigenlijk nooit gedragen heb, kon niet eens een polsfoto vinden van die twee.
Eruit:
Daarnaast heb ik in 2023 twee aankopen gedaan waarvan ik denk, zoals ik trouwens ook in 2022 dacht, dat ze lang gaan blijven. Met mijn 2021 aankopen is het een stuk beter verlopen, die zijn er voor een groot deel nog. Maar toch 5 eruit en 2 erin is best een goede score aangezien ik krimp plannen had
Erin:
Mijn verzameljaar / aankopen 2023. (De Aqua Terra origineel op een leren band.) Er kwam in mei ook nog een BB58 bij maar die ging er in oktober weer uit. Ik stond op het punt om (bij de AD) een Rolex Explorer II met een zwarte plaat aan te kopen maar heb daar op het allerlaatste moment vanaf gezien.
@erikscollectabl, Erik, goedenavond. Ik wil u geenszins beledigen, doch uwen Eternamatic en d’n Tudor zijn i.m.h.o. de schoonste van uw horloges.
Ik weet van de historische betekenis van d’n Omega en Zenith en in mindere mate weet ik van uwen Autavia ietskes af. Vandaar, dat ik zeg dat ik u niet wil beledigen.