Na : dagje Köln 😁

Al vanaf de introductie vond ik de Tudor bronze een erg apart horloge, toen meteen contact opgenomen met de Tudor boutique in Köln. Afgelopen maandag kreeg ik een bericht van Laura van de Tudor boutique of ik interesse had want ze hadden er eentje gereserveerd voor mij.

Ik gekeken in mijn planning en ben gisteren afgereisd naar Duitsland om dit bijzondere horloge te gaan aanschaffen, inderdaad kleine winkel maar erg vriendelijke Laura heeft mij geholpen. Nog even verder gekeken (erg veel modellen voorradig) en met mijn nieuwe aanwinst vertrokken. Nog even de stad en de Dom bezichtigd, gezellig koffie gedronken en daarna weer huiswaarts.

Uiteraard nog een aantal foto’s van mijn aanwinst :wink:

136 likes

Erg mooi en apart horloge
Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig natuurlijk.

1 like

Dank je inderdaad erg apart, en ze hadden een exemplaar in de etalage welke al was “verkleurd” en dat zag er ook best mooi uit :+1:t2:

Mooie aanwinst. Geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Gaaf! Hele bijzonder Tudor. Ook leuk zo’n tripje. Geniet ervan :+1:

1 like

Nice! Mooi goud is niet lelijk! Vind het echt een beauty.

1 like

Leuke trip met een prachtige NA! :slight_smile: Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst

Mooi ding. Ben benieuwd hoe ie er over een tijdje uitziet. Ben je van plan de patina z’n gang te laten gaan?

Laura is een topper :ok_hand: :wink:

16 likes

Heel erg mooi! Geniet ervan :smiley:

1 like

Mooi!

1 like

:star_struck: echt een prachtige aanwinst , veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Laura is inderdaad top. Veel plezier ermee en welkom bij de bronsclub!

9 likes

Inderdaad een topper Laura en ziet er ook nog goed uit :wink:

3 likes

Heel mooi :ok_hand: gefeliciteerd met de aanschaf

1 like

Prachtige NA, geniet er van!

1 like

Normaal ben ik niet zo van goud, maar in combinatie met het brons is id het een hele mooie combinatie! Gefeliciteerd! :slight_smile:

1 like