Bedankt voor het schrijven en geniet ervan, leuk horloge!
Zou het zelf niet snel uitkiezen, maar wel heel gaaf zo in het zwart met dat tintje groen er bij. MN strap staat goed. Denk dat een Hirsch Arne ook wel strak oogt!
Veel plezier!
gr, HJR
Heel gaaf deze Damasko!
Mooi ook het contrast tussen het zwarte en witte en met de groene wijzers erop
Prachtige klok, veel draagplezier.
Even een kleine update. Heb het horloge 20 dagen gedragen of in ieder geval laten lopen en na 20 dagen liep hij nog op dezelfde minuut als mijn telefoon. Dat betekent dat hij minder dan 3 seconde per dag afwijkt voorlopig. Met een nieuw inhouse uurwerk toch een nette prestatie vind ik.
Tot zover.
Ik begrijp je opmerking over dat nieuwe in-house uurwerk niet zo goed ? dit horloge werd vanaf dag 1 met dit uurwerk geleverd, en het is een aangepaste versie van het overbekende Valjoux 7750 uurwerk. Dat is iets anders dan een in-house uurwerk dat je zelf ontwerpt en bouwt.
Wel heel functioneel zo met centrale wijzers, net als mijn favoriet de A-13 A, dus gefeliciteerd !
https://www.a-13a.com/shop/en/content/6-the-watch
Ik begreep dat ze een nieuw uurwerk hadden gemaakt? En daardoor duurde de levering 4 weken langer.
Misschien een nieuwe versie … ??
Hier nog wat meer achtergrond over de ontwikkeling uit 2017
Damasko News: New DC 80 with new chrono movement C51-1 launched today | WatchUSeek Watch Forums
Puike aanwinst en dito topic! Veel plezier met deze Duitse knaller!
Stoer, mooi horloge. Gefeliciteerd met deze aanschaf. Veel plezier ermee.
Jongens Blufkakeltje loopt de boel in de maling te nemen. Dit horloge heb ik twee jaar geleden aangeschaft maar is inmiddels alweer doorverkocht.
Wat raar dat doet ie normaal nooit.
Ik ben ook een beetje verbaasd. En geschrokken.
Heerlijke NA en top horloge. Gefeliciteerd. Ik vind chronograag wel een leuk woord, maar wat betekent het nou.
Het wil graag een chronograaf zijn?
Helemaal niet op datum gelet. Sorry. Haha