Zeer cool ding, en je kan er veel kanten mee op (sommige bandjes zijn verkeerde maten, is dus gewoon om de kleurencombinatie te doen):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
0 stemmers
Zeer cool ding, en je kan er veel kanten mee op (sommige bandjes zijn verkeerde maten, is dus gewoon om de kleurencombinatie te doen):
1
0 stemmers
Zou je nummers onder de foto’s kunnen zetten? Voor de luie mensen onder ons.
Ik ga geen 120 euro bandje op een 245 euro horloge knallen haha
maar er zijn soortgelijke te vinden aan lagere prijzen, zeker waar.
Haha ok ok, er zijn ook betaalbaardere opties in deze stijl natuurlijk. Ik bedoel vooral dat op een race chrono een raceband met kleine gaatjes hoort
Trouwens, de cijfertjes staan erboven hé, niet eronder.
Heel nice! Hoe is de kwaliteit? En hoe lang heb je er moeten wachten (als je 'm via de site heb gekocht?) zag dat die vrijwel altijd uitverkocht is.
Ik vind 'm super. Geen seconde twijfelen voor dat geld. Zalig zomers ding met die witte plaat.
De mijne is overigens nummer 555 van 1962 dus de reeks loopt wel nog even. Ik had 'm op 2 werkdagen binnen.
Leuk horloge wel.
Ik ga je foto’s even volgen!
Weet het niet helemaal qua maat en het is eigenlijk een liefdesbaby tussen de Paul Newman en de Nina Rind Compax van UG.
En niet te vergeten: de mensen met discalculie
Ik denk dat ik een mix van discalculie en dyslexie heb. Als er een groter getal staat met daarin meer dan 3 van dezelfde cijfers naast elkaar, heb ik moeite met het juist benoemen van het aantal van die cijfers.
Zo heb ik al eens per ongeluk een Rolex In mijn winkelmandje gelegd, waarvan ik dacht dat ‘ie € 1.000 kostte. Dat bleek dus € 10.000 te zijn. Gelukkig was mijn banksaldo ontoereikend, dus die koop ging niet door.
Je dacht dat er Zenith op stond?
Nee, nulletje gemist.
Gaaf hoor! Ik zit er wel over te twijfelen
Was een slet.
Edit: oh en een mooie DH
Optie 14 staat er niet bij.
Gewoon bij Dan Henry verkrijgbaar. Ook in het zwart.
Deze dus. Tof horloge voor het geld.
Kom op gooi er eens een fris kleurrijk bandje op. Deze schreeuwt gewoon om mooi groen of fris blauw!
Niet van dat benauwde veilige stoffige
Ik denk dat een blauw geperforeerd race-bandje (heet dat rally strap? ) heel tof is… Maar eerlijk; kan ze allemaal goed hebben. Uit bovenstaande zou ik gaan voor nr 4 denk ik…
Met dit horloge kan je echt veel kanten op. Zeker in de zomer een uitstekend voor de bandenswap.