NA: Dan Henry 1962 'Panda'

Hallo allen,

Ik wil mijn NA toch even met jullie delen, misschien niet omdat jullie het iets boeit maar ik ben er gewoon heel blij mee.

Mijn laatste NA was alweer de RLG Atlanticus:

En hoewel dat met mijn Casio G-shock GA2100 toch een leuk duo is, wilde ik er toch nog iets bij om er een leuke trio van te maken, pun intended. Omdat ik nu een beater en een duiker had, ging ik op zoek naar iets anders. Ik ben niet zo van de dress dus ik zocht iets sportiefs of een chrono.

Ik was al een langere tijd fan van de Dan Henry 1962 maar omdat ik recentelijk die RLG had gekocht moest ik van mezelf nog even wachten.

Tot nu, er was een topic hier op het forum en uiteindelijk toch maar besloten om de keuze te maken. En wat ben ik daar blij mee! Ik vind het een ontzettend leuk horloge met een mooie dial. De maat is wat mij betreft ideaal, niet te groot en niet te klein. Hij zit ook echt heel comfortabel. Ik ben niet zo’n heel fan van leren bandjes maar deze bandjes vind ik er goed bij passen en zitten ook prima! Al met al een prima aanwinst!

Met de andere 2 horloges maakt dit nu mijn non Vostok collectie:

Ik vind het een geslaagde 3 piece!

Bedankt en tot de volgende!

43 likes

Super toevoeging aan de collectie! Veel plezier van het nieuwe horloge :slight_smile:

2 likes

Ook een heel leuk model!
Vandaag zelf de 1964 binnengekregen en ik ben ook ongelofelijk tevreden van de algehele afwerking en uitstraling.

4 likes

Lekker setje hoor. Je zou ook kunnen kijken of een ander band passend op dit horloge krijgt.

Denk dat een borretje het wel leuk zou doen op zo’n UG-achtig klokje :slight_smile:

2 likes

Dankjewel!

Dankjewel, gaat zeker lukken!

Die is ook tof, vooral met die band er bij! Ik verbaas me ook over de afwerking voor die prijs, horloge zit echt prima in elkaar:)

Zit ik ook aan te denken, dat aan een gulf nato of een BoR zoals jij zegt lijkt me ook wel wat, geeft ook meteen een hele andere uitstraling aan het horloge, ik ga eens rustig op zoek :smiley:

3 likes

Foxy Panda! :+1:

1 like

Gratz man! Geniet van je aanwinst!

En die gshock is ook wel tof :slight_smile:

2 likes

Kick strak. Beads of Rice ?

1 like

Mooi hoor! En die RLC is ook een erg leuk zomerhorloge! Enjoy!

1 like

:sunglasses:

Die zit ook echt heerlijk, gebruik ik voornamelijk als werk horloge :laughing: ik zou eigenlijk de grijze nog willen :thinking:

Dank dank! :smiley: die RLG kleurt echt top in het zonlicht

2 likes

Exact, gewoon de bijgeleverde. Draagt heerlijk en al helemaal gezien de prijs voor 't geheel.

1 like

Leuke aanwinst zo’n Panda.

1 like

Gefeliciteerd met het mooie horloge. Een Toffe panda.

1 like

Mooie aanwinst :+1::+1:

1 like

Top aanwinst, doe je goed.

1 like

Veel plezier met de NA! De RLG is ook tof, lekker fris!

1 like

Bedankt allen! :smiley::partying_face:

Erg mooi, veel plezier ermee!!!

1 like

Een echte alleskunner IMO!

2 likes

Gefeliciteerd! Groetjes van z’n broertje!

1 like