En hoewel dat met mijn Casio G-shock GA2100 toch een leuk duo is, wilde ik er toch nog iets bij om er een leuke trio van te maken, pun intended. Omdat ik nu een beater en een duiker had, ging ik op zoek naar iets anders. Ik ben niet zo van de dress dus ik zocht iets sportiefs of een chrono.
Ik was al een langere tijd fan van de Dan Henry 1962 maar omdat ik recentelijk die RLG had gekocht moest ik van mezelf nog even wachten.
Tot nu, er was een topic hier op het forum en uiteindelijk toch maar besloten om de keuze te maken. En wat ben ik daar blij mee! Ik vind het een ontzettend leuk horloge met een mooie dial. De maat is wat mij betreft ideaal, niet te groot en niet te klein. Hij zit ook echt heel comfortabel. Ik ben niet zo’n heel fan van leren bandjes maar deze bandjes vind ik er goed bij passen en zitten ook prima! Al met al een prima aanwinst!
Die is ook tof, vooral met die band er bij! Ik verbaas me ook over de afwerking voor die prijs, horloge zit echt prima in elkaar:)
Zit ik ook aan te denken, dat aan een gulf nato of een BoR zoals jij zegt lijkt me ook wel wat, geeft ook meteen een hele andere uitstraling aan het horloge, ik ga eens rustig op zoek