Na Dan Henry 1962

Het duurde wat langer omdat het pakket gecontroleerd werd bij de douane maar ik ben er erg blij mee.

19 likes

Tof horloge, ziet er goed uit! Ook weer met een mecaquartz zeker?

Geniet ervan!

Mooie aanwinst zeg! Hij doet me denken aan een kruising tussen een Speedmaster Reduced en een Rolex Daytona. Veel draagplezier! :slight_smile: :+1:

1 like

erg mooi horloge !! Nice !!

ben er via de Helgray Silverstone (ook al zo’n beauty) wel achter gekomen dat mecaquartzen niet helemaal mijn ding zijn, anders was ik zeker geïnteresseerd geraakt. Ook die vorige Dan Henry (met die interne duikgezel) vond ik erg mooi.

1 like

De blauwe is ook leuk. Veel plezier ermee.

Ja er zit een mecaquartz in

Mijn beste,

Ziet er mooi uit!!
Hier zal je lang plezier van hebben!!
Geniet ervan. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Het duurde wat langer omdat het pakket gecontroleerd werd bij de douane maar ik ben er erg blij mee.
[/quote]

Wat vreemd hij wordt toch altijd verstuurd vanuit Europa?

Ja volgens de website zou dat wel moeten zijn inderdaad!

@Richard1976 Ik zat er zelf ook aan te denken de 1964 nog aan te schaffen. Die lijkt me ook echt tof. Hebben ze ook wel eens aanbiedingen dat je weet?

Volgens mij vaste prijs. Ik zat er vaker aan te denken en was helaas te laat voor 1970 in oranje. Dus was erg blij om te horen dat er nieuwe bij was gekomen

Mmm. Dan ga ik er toch even goed over nadenken om hem toch wellicht aan te schaffen.

De band past trouwens mooi bij je horloge, die cognac! Leuk bij de wijzerkleur

Je krijgt er twee bij. Een blauwe en cognac kleur. Momenteel de voorkeur voor de blauwe

1 like

Erg leuke aanwinst; geniet er van!

Hij wordt ook verstuurd vanuit Europa (Duitsland in dit geval), echter de oorspronkelijke zending komt uit Hong Kong. De vertraging bij de douane waarover gesproken werd was bij de gehele shipment vanuit Hong Kong naar Duitsland.

Die van mij (panda variant) ligt bij de buren, hopelijk is er iemand thuis straks…

1 like

Nice :+1::ok_hand:

Oh had deze gemist bij Dan Henry. De Evil Panda ziet er tof uit, inderdaad mixje Daytona Speedy reduced. Ziet er leesbaarder uit dan de 1964, ik stond klaar om er zo een aan te schaffen totdat ik opeens zag dat ik 90% van de foto´s niet kon zien hoe laat het was, bij deze iig geen last van zo te zien…

1 like