Mooi hoor, veel plezier er mee
Dat is een mooie sjoepert. Bedankt voor de uitgerbreide n.a.
Erg mooi horloge. En prettig om te lezen.
Ik heb de 1970 onderweg maar ben bang dat deze er ook komt. Ik kan me helemaal vinden in de filosofie van Dan Henry en als alles waar is wat ik heb gelezen is de kwaliteit en afwerking zeer goed.
Dat is het zeker! Ik ben benieuwd naar je ervaringen als je hem binnen hebt. Ik heb ook eerder nog een stukje geschreven over de 1970 (https://www.horlogeforum.nl/t/dan-henry-1970-review-fotos-6-maanden-in-bezit) en was ook er positief verrast, een van de beste duikers die te krijgen is voor die prijs.
Helaas heb ik hem uiteindelijk van de hand gedaan aangezien ik een aantal duikers uit een hogere prijsklasse heb, en ik hem in de praktijk niet heel vaak droeg, mogelijk door de oranje kleur.
Er is nu ook een met grijze accenten…En ze kosten niet veel.
Klopt, maar met een Christopher Ward Trident, Evant Tropic Diver en een SKX heb ik op dit moment geen behoefte aan een andere duiker, en dat is bij mij nog niet vaak voorgekomen
Prachtig, veel plezier ermee
Hier ook positief verrast door Dan Henry. Mooie klok gefeliciteerd!
Heel mooi horloge! Ik zit er aan te denken om precies deze te kopen. Hoeveel invoerkosten komen er ongeveer bij?
Er komen geen invoerkosten bij. Dan Henry heeft een depot in Duitsland, horloges worden binnen een week zonder extra kosten geleverd. Dit staat ook op hun website
Inderdaad, sterker nog, gewoon binnen 3 werkdagen binnen.
Oké Bedankt! Ik zal er dit weekend nog eens goed naar kijken en mogelijk de knoop doorhakken. Werkt alles nog goed bij jullie?
Mooi! Was eergisteren even bij Kish.nl, ook wel horlogebandje.com in Zenderen voor een oplossing van een nieuw vintagehorlogebandje en zag die Dan Henry’s daar ook. Mooie nieuw vintage horloges. Ook wel wat voor mij. Heb al een mint 56 jarige Movado dus moet me even inhouden. Gefeliciteerd ermee!
Alles werkt prima, mag dat mag je ook wel verwachten van een degelijk quartz horloge