NA: Dan Henry 1970 (40mm) geruild op HF [POLL]

Ik heb mijn Seagull 1963 verruild tegen de Dan Henry van @Bas.o! En geen moment spijt van. Hoewel ik de Seagull prachtig vind om naar te kijken, merk ik dat ik hem bijna nooit draag. Het past vaak niet qua kleur of stijl en het voelt kwetsbaar. Ik wilde hem verkopen, maar Bas bood een ruil aan en deze sloeg goed bij me aan.

Meteen op een andere band gezet van Colareb en een paar bandjes om te proberen van CNS. Originele tropic rubberen band en blauwe nato zaten er ook bij, hier niet op de foto.

Op welke band? Meerdere opties mogelijk

• Colareb leer
  • Crimson nato met gele streep
  • Khaki canvas
  • Groene nato
  • Grijs suede
  • Gemêleerd grijze perlon

0 stemmers

15 likes

De DH 1970 is een mooi horloge. De lip/compressor look… :heart_eyes:
Geniet ervan!

2 likes

Mooie aanwinst, ben voor grijs gegaan omdat er geen stukkie rubber bij stond :grinning:. Altijd rubber of staal voor mij want doe horloges zelden tot nooit af dus bandjes moeten douchen wel fijn vinden

1 like

het is weer eens wat anders, niet tegenstaande een mooi horloge! :+1:
ik zie dat je veel keuze hebt van bandjes, dus ik zeg probeer ze allemaal, zo kom je op de gewenste combinatie en eentje van je eigen keuze :+1::sunglasses:

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd! Eigenlijk staan meerdere banden hem goed, maar ik vond de grijze perlon wel de mooiste combi!

1 like

Dat is wel een hele mooie deal. Vindt de 1963 zeker een mooie klok maar DH overstijgt het wel. Heel veel plezier ermee.

1 like

Op die grijze perlon vind ik 'm het gaafst.
Maar ik mag toch aannemen dat je je keuze niet laat afhangen van de uitkomst van je poll…?

2 likes

Qua foto…
De grijze perlon, geweldig.

Real live, die lederen strap.
Vind perlon altijd beetje het luxe gevoel wegnemen.

Met die lederen strak is het helemaal in stijl.

1 like

Grijze perlon en suede… Mooi ding!

1 like

Jawel! De 4 laagst scorende verbrand ik en ik draag vanaf dat moment alleen de door HF goedgekeurde banden!

neeman natuurlijk niet, ben gewoon benieuwd wat jullie vinden

6 likes

Wat een ander vindt. Hmmm… :sunglasses::grin:

Maar, voor wat 't waard is, ik vind 't een mooi horloge. Plezier ermee. :+1:

1 like

Dat mijn vrouw nou zo reageert okee, maar om andere horlogenerds om reacties te vragen kom ik hier op hf

Mijn vrouw is één van de weinigen die binnenshuis tegen mijn horloges aan ‘moet’ kijken (en met mij over de financiën gaat :sunglasses:), dus haar mening wil ik nog wel in mijn overwegingen betrekken. Maar verder die van niemand… :slightly_smiling_face:

1 like

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Ik voel mij heel alleen als enige khaki-stemmer. Wie biedt steun? :sweat_smile:

1 like

Erg mooi… Heel erg mooi zelfs. Jammer genoeg zie ik hem op de site alleen in 44mm.

Veel plezier ermee :muscle::muscle:

1 like

Op www.windupwatchshop.com ook op 40mm :+1:

3 likes

Geweldig model! Zou ik ook nog graag willen!
Heb je de 40 of 44mm versie?

1 like

De 40mm versie! :+1:t2:

1 like