NA Dan Henry

Net uitgepakt en vers aan de pols.
Overgenomen van een zeer gewaardeerd forumlid @poderoso .
Prima verpakt natuurlijk maar dat zijn we hier gewend.
Goed afleesbaar met mijn toch wat mindere ogen en een mooie maat, niet te groot en niet te klein.
Ik weet dat het niet zo een gewild merk is op ons forum maar dat mag mijn pret in ieder geval niet drukken.
Mooi afgewerkt horloge met diep ingelegde subdials wat hem een luxe uitstraling geeft met een beetje vintage look net als ik :grin:
Een paar foto’s horen erbij natuurlijk.



groetjes Lenno

p.s. bedankt Melle

38 likes

Veel plezier ermee! Super mooi horloge :+1:

1 like

Gewoon een leuk horloge en veel waar voor je geld; veel plezier ermee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Dit is ook een leuk model van DH.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie horloge!

1 like

Dan Henry heeft prachtige horloges, dit is er ook weer zo eentje. Geniet ervan!

1 like

Veel plezier ermee. Mooi horloge

1 like

Mooie aanwinst! Dan Henry maakt echt mooie horloges voor weinig centjes.

Vind voor bij mij 1964 de detaillering van de wijzerplaat ontzettend goed.

1 like

De SR-71 Blackbird achterop is het alleen al waard! Haha! Mooi ding, heb de advertentie ook meerdere keren bekeken… Geniet ervan!

2 likes

Mijn beste,

Dat is een hele mooie!!
Schitterende wijzerplaat, fraaie accenten!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk klokje.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :+1:

1 like

Is toch mooi man. Ik heb hem ook overwogen maar hij is denk ik te groot voor mijn 16,5 polsjes.

1 like

Veel plezier ermee :+1:

Dat zeer gewaardeerd forumlid klinkt voor mij wel altijd een beetje pompeus :roll_eyes:

1 like

“Sympathiek forumlid” zie je ook vaak. Ik zit te wachten tot iemand ijskoud schrijft “verkocht aan een onsympathiek forumlid”.

3 likes

Klopt, mijn tekst is geschreven in opperste opwinding voor het horloge, dus daar zit hem de crux waarschijnlijk :grin:
In ieder geval iedereen bedankt voor de leuke reacties, echter zit ik ook nog steeds te wachten op iemand die de Dan Henry tot onder de grond afkraakt, dat zou ik ook niet erg vinden, ieder zijn smaak.

groetjes Lenno

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge!! :+1:t2:
Dan Henry heeft mi zeer solide en mooie horloges met een prima uurwerk voor een prima prijs :v:t2:

1 like

Klinkt anders wel lekker :prince:. Thnx @lenno

2 likes

Mooi horloge gefeliciteerd! Ik heb alleen goede ervaringen met Dan Henry. Dat het kan voor het geld (en dan ook nog winst maken?) is me een raadsel.

1 like

Gefeliciteerd! Erg mooi horloge!

1 like