Na toch een rustige periode van geen aankopen ben ik weer eens wakker geschud door een geëerd forumlid en ben ik overstag gegaan met een nieuwe aankoop.
door een post van @Slin in het citizen only topic liet hij een Citizen AW1640-83L showen en ik was meteen onder de indruk waardoor ik vroeg waar hij deze vandaan had,
natuurlijk was hij zeer behulpzaam en gaf me gelijk de link naar de site waar deze te vinden was.
dan ook meteen gaan kijken en kwam toch nog een ander tegen die me meer aansprak dan diegene waar ik oorspronkelijk voor kwam kijken
het betreft hier de Citizen BM7470-84L
deze heeft wel wat weg van de AW1640-83L maar de wijzerplaat en de verzonken kroon heeft me toch iets meer bekoord en zodoende na een nachtje slapen was het dan zover, ik kon het niet laten
vandaag in ontvangst mogen nemen en meteen de band aangepast en hij zit natuurlijk op de pols
Veel plezier met deze NA gewenst! Wat een beauty, zeker gelet op de prijs. Met een kastdiameter van ik meen 43 mm wellicht wel wat te groot voor mij. Wat is jouw polsomvang?
dank voor het compliment
mijn polsomtrek is 18cm,
maar op de één of andere reden trek ik mij dat niet zozeer aan,
er zitten in mijn collectie grotere en ook kleinere modellen,
maar het zijn wel modellen die ik persoonlijk mooi vindt en daarom is de grote van de kast geen struikelblok voor mij
Gefeliciteerd met je Citizen, leuk ook die horizontale strepen op de dial en wat licht al niet kan doen. Het ene moment lijkt het een matte dial en het andere moment zie je de strepen. Heb er zelf ondertussen 8, prima horloges. Volgens mij is het super titanium, heerlijk dragen man, voel je amper om de pols. Wens je veel draagplezier met deze Citizen