NA : Danish Design impuls aankoop

Kon het weer niet laten.
Zag dit mooie klokje voorbij komen op Amazon voor een kleine 36,95€

Gelijk gekocht en deze blauwe Danish beauty een nieuw huisje gegeven.
Kon eigenlijk niet zoveel informatie vinden op het interweb over dit klokje maar goed.
Kan niet missen voor dit geld.

Dan nu de foto’s :slight_smile:

11 likes

Mooie kastvorm!

Best fraai voor nog geen vier tientjes. Ik vind dat trouwens wel vaker bij DD horloges (hadden ze ooit bij Lucardi, misschien nog steeds). De collectie was toen nogal ‘ hit and miss’ qua ontwerp en kwalitatief niet super, maar er zaten soms geslaagde exemplaren tussen, zeker voor het geld. Net als deze.

Geweldig toch ! Voor die paar tientjes… her zal wel vloeken in de kerk zijn voor een aantal hier, quartz en goedkoop, China ! maar mooi is mooi.
Altijd leuk om te hebben, altijd leuk om cadeau te geven.
Kortom: goeie koop !

Het is niet mijn smaak maar verder ziet het er aardig uit voor het geld. Veel plezier met je NA

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er dan ook een aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ziet er strak uit. Ik hou wel van die verdiepte wijzerplaten.
Wat doet deze in diameter?

Ik heb zelf ooit ook een DD gekocht met stalen band, die kwam op rond de € 100. Dat was kwalitatief wel de slechtste stalen band die ik ooit in bezit heb gehad.

Dan moet je mijn collectie stalen Omega bracelets uit de jaren ‘70 eens komen bewonderen :joy:

1 like

Leuke vondst :+1: …zeker voor dat geld, beter dan mij toen ik deze niet kon weerstaan en hem kocht voor de nieuwprijs :roll_eyes:(€160)

Oei 160 eur is wel veel .

Ik heb de mijne even opgemaakt en veel zit er niet in .
Een Myota 1m12 die voor 10 dollar op Amazone verkocht word en dan nog een batterij van misschien 2 eur.
De rest betaal je dus voor het Design en band.

1 like