NA....Danish Design( 😲 )

Weet je welke uurwerken daarin zitten?

Nils heeft de grootste collectie van HF volgens mij,zie telkens andere horloges :sunglasses:

2 likes

Hahahaha…en bedankt hey…mjjn vrouw heeft het al over een 2e vitrinekast erbij :grin::joy:

1 like

Miyota,heb toevallig vandaag bij de titanium versie van mij ,en die van mijn vrouw,nieuwe batterijtjes geplaatst.

1 like

2 likes

Das is wel beter…Echt vanavond allemaal naar Seiko’s(Solar) staan kijken en de secondewijzer sloeg bij allemaal naast de indicies, ik vind dat echt belachelijk en dat door de uitvinder van kwarts :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Klopt,dat hoeft niet zo te zijn,slordig.

1 like

Ben nu eindelijk ook begonnen aan baterijtjes zelf vervangen, batterijen vandaag binnen van Graficall en bij de eerste simpele 2 is het gelukt…nu mijn Cosmotron’s nog :grin:

2 likes

Ik heb ze besteld voor de Skagens (364)en alvast voor de accutron (344)mijn ervaring is dat als je ze niet in huis hebt het horloge jaren blijft liggen :grimacing:

1 like

Echt plaatjes die cosmotrons,als ik ze zie op ebay zijn ze meestal behoorlijk afgeleefd,die van jou zijn top :+1:t2:

1 like

Ja van mij stonden ze al even stil en toen maar voor de zekerheid eruit gehaald, voor de zekerheid dat er ze niet gaan lekken en toen gelijk maar batterijen besteld…Krijg je nog meer korting ook bij meerdere tegelijk bestellen :grin:

1 like

Thanks, ja die kom ik genoeg tegen maar pas ook weer hele mooie modellen hoor…wat vind je van deze 2? :blush:

s-l500 (8)
s-l500 (7)

4 likes

Hmmmm,gaat,ben niet zo op deze tint groen.

1 like

Onderste lijkt groen maar is echt blauw…

Ok,maar toch maar zilver of zwart :grin:

1 like

En goud :grin:
s-l500 (9)

2 likes

Die Citizen is prachtig, dat staat buiten kijf.
De kleur van de plaat en de sunburst van de DD eveneens prachtig. De rest kan mij niet zo bekoren, te strak. Dat staat verder los van het merk DD.

Ben benieuwd welk uurwerk er in die van jou zit uiteindelijk.

1 like

Het is een kwarts maar niet kunnen vinden welk uurwerk, de secondewijzer zit er niet op dus dat stoort ook niet…Ja dat vind ik ook het mooiste aan de DD, de sunburst…en de milanaise band zit comfortabel.

1 like